En expert är en person som gjort alla misstag som är möjliga att göra inom ett begränsat område! Du kan ta smålänningen ur Småland, men du kan aldrig ta Småland ur smålänningen!
orka fjortissupa och "ju mer desto bättre" Jättemoget att supa ner sig? Rätt tragiskt vad folk eftersträvar ruset.
Ska man dricka ska det vara riktigt gott och det blir inte bättre ju mer man dricker.
Men är det helgen efter löningen/studiebidraget så är det ju oskriven regel på att det ska festas bort.
Kanske jag börjar bli för gammal?
supa kan man ta på olika sät eller har jag fel. eller ska jag säga så sitta ner o dricka lite blanda grågar o njuta av dom finna blaningaran man har gjort
dricker för tillfället cola.... tänkte att man hade fått till bilen så man skulle ut och ragga men icke så nicke att man han klar med den hade jag vetat att de inte hade blivit nå ragga med sierran så hade de nog blivit lite öl istället.. men men nu sitter man här hemma och har tråkigt och dricker cola ... fast iofs så äre dans på folketshus i grannbyn och än är inte kvällen slut hehe...
Senast redigerat av _Glenne_ (3 mars 2007)
Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!