sierran är första bilen jag har ,sen jag tog körkort dvs.. och de här säger jag inte för att jag är ett sierra freak!! men jag har inte kört nån roligare bil än min sierra 2,9 -91 och då har jag kört volvo 144, 240, 245, 740 och 745.. bmw 530 och 535 -89, audi 100 2,3, audi 80 2,0.. vw golf och jätta och en hel del andra bilar och som sagt utav dom jag kört så är de sierra som är roligast, snyggast och till och med piggast tror jag och dom är billig i drift, billig att äga och just 2,9an är rätt slittålig enligt dom jag snackat med som har mer erfarenhet av 2,9or än mig.. alltså kort sammanfattning av mig, snygg, skön, pigg, slittålig, billig, tar inte så farligt med soppa, rolig körkänsla osv osv.... och OBSERVERA att detta säger jag inte för att jag är sierra freak utan jag säger som jag tycker och för att rekomendera en bil!!
men visst finns de väll vissa defekter som med alla andra bilar men min har alldrig jävlats och dom vi har haft i familjen har alldrig jävlats heller..eller visst får man väll byta lite delar nån gång men vilken bil får man inte göra de på??
och en sierra 2,9 får du för pengarna som du tänkte lägga ut på en bil....
Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!