2534
Sök

Alla kan inte ta körkort

796 Inlägg
18 mars 2007
Trådstartare
#1
haha big_smile är det nån som sett filmen "alla kan inte ta körkort" så jävla bra. Massa nötter som har hållt på o försökt lappen i åratal men aldrig lyckats. Inget illa menat men varför anstränga sig att få det när dom vet att dom är en fara för allmännheten.

Min bil är inte lik din bil för min bil är en likbil.

med lem
1 925 Inlägg
18 mars 2007
#2
finns redan en tråd om den filmen smile

all affischering utom affischering om affischering förbjuden förbjuden !

Klyphuggare
328 Inlägg
18 mars 2007
#3
det luktar bränt ojj nu börjar det ryka också.

kärringen kunde väl fått kört automat

Varför ska man åka i lera och sörja när man kan åka på is och ha det glatt

Wankel
1 080 Inlägg
18 mars 2007
#4
haha vart kan man hitta den ?
MÅSTE SE

MDS Västerås

407 Inlägg
18 mars 2007
#5
haha så jävla skön är den :d körde ner göran perssons staket:p finns på swebits;)

Ingen riktig Audi utan quattro!
203 Inlägg
18 mars 2007
#6
Vet inte vad ni tycker.. men jag läste precis detta i en killes blogg:

Krockade igår sad aja men lite kul va det ..... det var nämligen så här att där låg en vit volvo splitter ny bakom och tryckte så va det rengnigt så var det tvunget med att sakta ner *LITE* nita bromsen så det smällde rejält wink men idioten som satt där bak i den nya volvon han va så trög så att han stack (Smitning) .... det e bra ... så vi följer efter honom och (ringer snuten) ... han kör upp o ner på knutpunktens tak och försöker eeee va skaka av oss hahaahaha ... lyckas inte så bra ... till sist kommer snuten och han stannar ..... idioten har inte ens haft kortet mer än 3 månader bye bye med det .... hahaha det blir en billigt så alla där ute va inte lika trög .... tack

Tycker iafall inte sånna ska ha körkort!! kunde ju ha gått illa de där:S
Vad tycker ni?

Ingen Riktig Audi Utan quattro
Audi S4 2.2TQ

730 Inlägg
18 mars 2007
#7
Är det någon som är trög tycker jag så är det han som nita bromsen.
Kunde ju ha varit vem som helst i bilen.
Ett litet barn vars nack är som en kvist.
Roligt o ha det på samvetet o vete att man har förstört någons liv.
Förfan det är ingen lek i trafiken den som gjorde detta borde absolut inte ha körkort.
Är defenetivt en jävla dåre.
Vilka jävla idioter det finns asså.,

28 Inlägg
18 mars 2007
#8
Audi_S-power skrev:
Vet inte vad ni tycker.. men jag läste precis detta i en killes blogg:

Krockade igår sad aja men lite kul va det ..... det var nämligen så här att där låg en vit volvo splitter ny bakom och tryckte så va det rengnigt så var det tvunget med att sakta ner *LITE* nita bromsen så det smällde rejält wink men idioten som satt där bak i den nya volvon han va så trög så att han stack (Smitning) .... det e bra ... så vi följer efter honom och (ringer snuten) ... han kör upp o ner på knutpunktens tak och försöker eeee va skaka av oss hahaahaha ... lyckas inte så bra ... till sist kommer snuten och han stannar ..... idioten har inte ens haft kortet mer än 3 månader bye bye med det .... hahaha det blir en billigt så alla där ute va inte lika trög .... tack

Tycker iafall inte sånna ska ha körkort!! kunde ju ha gått illa de där:S
Vad tycker ni?
Tycker inte någon av dom ska ha körkort när dom håller på sådär... visst e dumt å ligga tätt bakom, men oxå jäkligt dumt att panikbromsa då, när man nästan säkert vet innan att de kommer smälla, kan inte hålla på å hetsa upp sej på övriga trafikanter å orsaka olyckor, kan ju sluta riktigt illa...

482 Inlägg
18 mars 2007
#9
Audi_S-power skrev:
Vet inte vad ni tycker.. men jag läste precis detta i en killes blogg:

Krockade igår sad aja men lite kul va det ..... det var nämligen så här att där låg en vit volvo splitter ny bakom och tryckte så va det rengnigt så var det tvunget med att sakta ner *LITE* nita bromsen så det smällde rejält wink men idioten som satt där bak i den nya volvon han va så trög så att han stack (Smitning) .... det e bra ... så vi följer efter honom och (ringer snuten) ... han kör upp o ner på knutpunktens tak och försöker eeee va skaka av oss hahaahaha ... lyckas inte så bra ... till sist kommer snuten och han stannar ..... idioten har inte ens haft kortet mer än 3 månader bye bye med det .... hahaha det blir en billigt så alla där ute va inte lika trög .... tack

Tycker iafall inte sånna ska ha körkort!! kunde ju ha gått illa de där:S
Vad tycker ni?
Nästan så att man önskar killen som tvärnitade en whiplash -.-

- Bromsa är ett tecken på svaghet -

:]
469 Inlägg
18 mars 2007
#10
hahahahaha . hur länge har du hållt på med körkortet? nja seriöst har jag väll hållt på i 3-4 år HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHA tonguetonguetongue

:]
469 Inlägg
18 mars 2007
#11
StiFf skrev:
haha vart kan man hitta den ?
MÅSTE SE
Powerbits.org/swebits.org

.......
2 655 Inlägg
18 mars 2007
#12
Audi_S-power skrev:
Vet inte vad ni tycker.. men jag läste precis detta i en killes blogg:

Krockade igår sad aja men lite kul va det ..... det var nämligen så här att där låg en vit volvo splitter ny bakom och tryckte så va det rengnigt så var det tvunget med att sakta ner *LITE* nita bromsen så det smällde rejält wink men idioten som satt där bak i den nya volvon han va så trög så att han stack (Smitning) .... det e bra ... så vi följer efter honom och (ringer snuten) ... han kör upp o ner på knutpunktens tak och försöker eeee va skaka av oss hahaahaha ... lyckas inte så bra ... till sist kommer snuten och han stannar ..... idioten har inte ens haft kortet mer än 3 månader bye bye med det .... hahaha det blir en billigt så alla där ute va inte lika trög .... tack

Tycker iafall inte sånna ska ha körkort!! kunde ju ha gått illa de där:S
Vad tycker ni?
tycker han gjorde helt rätt. hatar alla som ligger å pressar. har gjort presis sådär ja me fast inte lika hårt så dom bakom har riktigt nitat ett par gånger tongue. lika kul varje gång. men ja nitar aldrig så att de blir en smäll. brukar lägga ner 1-2 växel/ar å sen bromsa så man kan gasa iväg på en gång tongue...
Senast redigerat av beemern (18 mars 2007)

Dä ä bare o åk
798 Inlägg
18 mars 2007
#13
Varför nita när nån ligger o pressar räcker ju med att snudda på bromsen så att lysena tänds så brukar dom fatta

.......
2 655 Inlägg
18 mars 2007
#14
racing-jimpa skrev:
Varför nita när nån ligger o pressar räcker ju med att snudda på bromsen så att lysena tänds så brukar dom fatta
för ja blir rätt förbannad då folk verkar va så jävla förbannat korkade att ligga bakom och pressa, dom som gör de verkar ju inte ha vett i skallen, tänk om man skulle behöva nita. då blir de ju inte så kul. så kommer ja göra då ja köper 240 som vinterbil nästa vinter, ligger nån och tryker, då ställer ja mej på bromsen. fel att hålla avstånd, ni kommer inte fortare fram ändå ffs...

873 Inlägg
18 mars 2007
#15
racing-jimpa skrev:
Varför nita när nån ligger o pressar räcker ju med att snudda på bromsen så att lysena tänds så brukar dom fatta
Jag vill gärna flytta till detta underland där detta stämmer.

Hälften ligger ju så nära att man kan se finnarna på deras ansikte.

Detta är hur jag försöker handla och vad som händer:

Bromslyse (ej broms) = Ingen reaktion.
Sakta in långsamt genom motorbroms = Liten reaktion.
Flytta sig till höger och signalera att de ska köra om när det blir fritt. = Förvrirrat utryck på förarens ansikte.
Bränn på efter att de vägrat köra om och köra bort bort ifrån att bli inboxad bland en massa idioter som ligger för nära i långa koloner och sedan fortsätta köra för fort och undvika ny kolonbildning = Jag blir lämnad ifred ett tag. Eller: Tönten blir arg och bränner om mig på valfritt olämpligt sätt.


Men visst, i en perfekt värld...


Men även om jag blivit nästan rasande har jag faktiskt aldrig nitat på bromsen och tänker heller aldrig göra det.
Ingen mening i att visa sig vara en ännu olämpligare förare som blogaren.


Eh... vad handlade nu tråden om igen? tongue

Don't get mad, get even.

796 Inlägg
18 mars 2007
Trådstartare
#16
Audi_S-power skrev:
Vet inte vad ni tycker.. men jag läste precis detta i en killes blogg:

Krockade igår sad aja men lite kul va det ..... det var nämligen så här att där låg en vit volvo splitter ny bakom och tryckte så va det rengnigt så var det tvunget med att sakta ner *LITE* nita bromsen så det smällde rejält wink men idioten som satt där bak i den nya volvon han va så trög så att han stack (Smitning) .... det e bra ... så vi följer efter honom och (ringer snuten) ... han kör upp o ner på knutpunktens tak och försöker eeee va skaka av oss hahaahaha ... lyckas inte så bra ... till sist kommer snuten och han stannar ..... idioten har inte ens haft kortet mer än 3 månader bye bye med det .... hahaha det blir en billigt så alla där ute va inte lika trög .... tack

Tycker iafall inte sånna ska ha körkort!! kunde ju ha gått illa de där:S
Vad tycker ni?
Nej jag säger ju det. Såna ska inte ha körkort när dom är så osäkra. Fattar inte ens varför dom ska övningsköra i sthlm kan dom inte få köra runt på en grusplan eller en skogsväg så dom lär sig köra som folk. Det  kommer bara sluta med en olycka så som dom håller på.

Min bil är inte lik din bil för min bil är en likbil.

DRIVER @ HWR.se
621 Inlägg
18 mars 2007
#17
Varför göra så man krockar??

Varför inte bara gå åt sidan å säga "han skulle nog hem till sin arga fru, som väntar..."
och skita i det.

Jag gillar inte heller när folk ligger å pressar men varför göra det värre.

Själv tycker jag det är MINST lika jobbigt med alla 25öres poliser
som går igång på att tro dom är nåt och som ska
tvärnita eller börja gasa när man kör om.

Dessutom när jag tog körkort fick jag lära mig att man skall förhindra olyckor,
alltså om det kommer fram att man nitade för att det skulle
smälla så kan man torska själv.

Stressa lagom och kramas i trafiken!! smile

- V8 - 4 ever . . .
_________________


Sök