3069
Sök

Laddningsmodul för laptop

SSS -12
3 217 Inlägg
30 mars 2007
Trådstartare
Jag söker svar på frågan om det finns någon 12v laddare för laptop på marknaden, har planerat att spola MP3-skivorna och satsa stort istället!

Någon som har den minsta lilla aning om var man kan finna sådana om det ens går... Det får gärna verka relativt pålitligt! Jag är INTE beredd att betala hutlösa priser för detta...

Jag snortar inte kola, jag röker inte på... Är man redan dum i huvet, är det fel väg att gå! - Sabotage, Epilog, Här och nu

Smack that ass!!
2 953 Inlägg
30 mars 2007
de finns ju omvandlare att köpa så man omvandlar 230volt eller vad de är i väggutag till 12volt på typ biltema
Senast redigerat av xorox_88 (30 mars 2007)

Zombies, coming soon to a city near you!
www.nesdb.se ditt 8-bit forum på nätet

592 Inlägg
30 mars 2007
Det ska finnas laddare man kan koppla i cigguttaget, tror dom finns på clasohlson.

2much.fi
Accessories for your DSLR

SSS -12
3 217 Inlägg
30 mars 2007
Trådstartare
Slaktarin skrev:
Det ska finnas laddare man kan koppla i cigguttaget, tror dom finns på clasohlson.

Men är det något att ha? Mest så att man inte spränger batteriet eller hela datorn!

Jag snortar inte kola, jag röker inte på... Är man redan dum i huvet, är det fel väg att gå! - Sabotage, Epilog, Här och nu

Vw trimmare
2 995 Inlägg
30 mars 2007
Fuckface skrev:
Slaktarin skrev:

Men är det något att ha? Mest så att man inte spränger batteriet eller hela datorn!

batteriet kan inte exploderar om din laddare till laptopen slutar mata när batteriet är fullt....
det beror knappast på omvandlaren utan snarare laddaren som är skit....

121 Inlägg
30 mars 2007
Fuckface skrev:
Slaktarin skrev:

Fungerar mycket bra har använt den till två datorer nu i snart två år och har alltid fungerat bra=)

592 Inlägg
30 mars 2007
Farsan har också en sån, dock är den 24v eftersom han har den i lastbilen men den har funkat bra i nästan 2 år. Tror det var på classe han köpte den.

2much.fi
Accessories for your DSLR

494 Inlägg
30 mars 2007
köpte en bil laddare till laptoppen för bara en vecka sedan köpte den på mediamarkt kostade ca 400 rätt saftigt tycker jag. då fick man med massa olika fästen så de gick in i olika datorer. Dell skulle ha 1400 för en orginal:p vet inte om man ska skratta lr gråta.

Ny bliven Volvo ägare känner mig vilsen:D
Äter kött i ren protest mot vegetarianerna som äter djurens mat!

SSS -12
3 217 Inlägg
2 april 2007
Trådstartare
Så det ska inte vara någon större fara säger ni?

Sök