Jadu, Bilen har ju temat "Döden/mörker" så tänkte att ett kors med vingar är väl bra? döden, har ju skrivit lite och motivat litemer i inredningsväg nån sida tillbaka så förstår du nog
Så är inte kristen utan ville bara följa mitt tema och kors tycker jag passade perfekt, speciellt med vingar..
Jadu, Bilen har ju temat "Döden/mörker" så tänkte att ett kors med vingar är väl bra? döden, har ju skrivit lite och motivat litemer i inredningsväg nån sida tillbaka så förstår du nog
Så är inte kristen utan ville bara följa mitt tema och kors tycker jag passade perfekt, speciellt med vingar..
Fått svar på din fråga? Mvh Kim
Jodå, tackar för ett bra svar. Blev bra.
Så lite så klart jag svarar på frågorna ni har!
Tackar återigen! mvh Kim
bollen1986
Jorrå
De hoppas jag på med då jag har en borstad stål ratt nu med ju Mvh Kim
har läst igenom hela tråden nu tog ett par dagar("nästan" hela iaf) men vilket fräckt bygge, tummar upp!!
Oj oj, Man får tacka för tiden du lagt ner, man brukar ju mest slumra igenom tråden och kika in uppdateringarna så det är roligt att du gav dig in på det och du verkar blivit nöjd med vadu du sett
Trode ingen läser tråden längre (Förutom dom som skriver ) eller iallefall inte läser den från början som du gjort!
Var och hälsade på Mercan idag och tittade till han Även kikade jag till kompisen camaro som vilar tätt intill mercan
Ja det var det jag hade att bjuda på.. har inte hänt så mycket på senaste tiden idé torkan står stilla på inredningsfronten nu när bilen står en bit bort, men mer händer! Mvh Kim
den är mycket fin nu Kimpan! Det enda jag vill gnälla på nu (om jag nu ska vara sådan) är ditt avgasrör, det ser ut att "hänga" lite? Kanske bara vinkeln! Men som sagt, det måste vara en av dem absolut finaste mercorna av 190 modellen!
den är mycket fin nu Kimpan! Det enda jag vill gnälla på nu (om jag nu ska vara sådan) är ditt avgasrör, det ser ut att "hänga" lite? Kanske bara vinkeln! Men som sagt, det måste vara en av dem absolut finaste mercorna av 190 modellen!
/mvh skog
Tackar
Jo det är jag medveten om, det är INTE okej att det ser ut så där.. ska byggas dubbelt utblås till sommaren
Hallo alla, Uräskta att det varit dött ett tag nu men det har absolut inte hänt mycket just nu, är sugen att pilla med bilen men inte så sugen att ta hem den nu när vädret är som det är och katten går på bilen om den står i carporten
Men men, ska fundera lite på planer osv och försöka få hem bilen när jag blivit av med allt blask väder
Trevligt med ny sponsor Låter intressant med motivet på huven, förmodar och hoppas att det blir nått som inte skiljer sig allt för mycket från motivet på takluckan
Sen så e de ju inte så lätt och uppdatera särskilt mycket när man inte har bilen på hemmaplan, så där förstår jag dig