Ser riktigt fint ut! Du har fått till väldigt snygga former Kommer bli kanon med dom på plats!
Förstasidan har ju blivit skitbra också, nu måste det ju va mycket enkelt för nya läsare Snyggt att du radade upp allt under olika kategorier också. Tummen upp!!
Har lyckats vara tyst nu i nån vecka märkte man nyss när man letade efter sin tråd
Men det har hänt saker och A-stolparna är klara! har fottat så ska ordna upp bilderna i morrn under dagen Lite små fix är ju så klart behövligt innan det är helt klart men färgen är på!
Ser rätt tufft ut Den svarta färgen ser riktigt snygg ut, nått speciellt med den färgen. Eller är det ljuset som gör det?? Ser som sagt mycket bra ut och ska bli kul att se grejerna på plats
Det har gått undan för dig, tyckte ja va nyss här och kika, bilen blir förjävligt snygg iaf forsätter du så här blire väl utställning snart? eller? mvh Per
Pertan the one!
-Det första en vis man tänker är det sista en dum jävel gör!
Har inte hängt med så bra i din tråd på ett tag! Men vad är det för ljud som skall in i bilen ?? " the dark side of sound " Antar jag att det är nått väldigt stort eller maffigt ?? Ser bra ut med a-stolparna!
Har inte hängt med så bra i din tråd på ett tag! Men vad är det för ljud som skall in i bilen ?? " the dark side of sound " Antar jag att det är nått väldigt stort eller maffigt ?? Ser bra ut med a-stolparna!
Halloj!
Roligt att du följer tråden lite iallefall
Det är nu 4 Lanzar deskanter som ska monteras i a-stolparna, annars har jag dubbla 12" basar i skuffen i en bandpasslåda och två reflexrördirekt upp genom hatthylan så all bas kommer direkt upp in i kupén vilket ger ett jäkla dunk
Jo det är mitt lilla tema på bilen då det för det mesta liras hårdrock i bilen
Men nu till sommaren kommer basätets mittenplats bli en baslåda och letar nu efter en bas som är lämplig. annars lirar jag med sony eplöd serien i bilen så framsysem och högtalare bak, ska väl kanske byggas till eller vässas lite nu när man börjar jobba i sommar och får en inkomst
Så det är inget "Maffigt" ljud nu men det låter bra i mina öron, men kan bli värre bygge efter eller i sommar.. vem vet
men namnet är då eftersom det liras hårdrock i hög volym och då blir det ju absolut "Dark" Musik Mvh Kim