hmm...inte har du 200 hk original i 9-3 SE? Anyhow, Nordic kan jag rekommendera eftersom det är den enda firman jag har erfarenhet av. Vad är du ute efter, bara chiptrim eller ska du byta ut avgassystem, luftfilter mm?
SÅ vad har du fått för svar? Något entydigt? Någon röd tråd?
För det har inte jag sett röken av. Speedparts säljer BSR:s trim till saab. Jag har BSR i min 205hk 9-3 SE och den går bra. Men jag vet inte om jag valt rätt. Bara o testa nått annat nästa gång.
Så skapa dig en uppfattning genom att ringa o kolla.
(o om du är medlem i STCS så får du rabatter på många ställen)
Var det T7 lr T5? för om det är T5 så kan du köra med maptun det kan de! men inte T7 efter mina erfarenheter...
Jag hade jätte mycket problem med T7 programvaran på min förra bil 9-5 Aero (st3).. fick väl göra ett besök i månaden hos maptun och de fick inte rätt på det..
Då jag åkte upp till SQR med samma setup så fick Frank mappa om bilen 1 gång sedan var problemet löst!
Så jag skulle varmt rekomendera SQR som gör ett väldigt bra jobb!
hmm...inte har du 200 hk original i 9-3 SE? Anyhow, Nordic kan jag rekommendera eftersom det är den enda firman jag har erfarenhet av. Vad är du ute efter, bara chiptrim eller ska du byta ut avgassystem, luftfilter mm?
nä du har rätt det är bara 199,92
185 hk är det väl i en svensksåld 9-3 SE? Verkar lite skumt att Aeron bara har fem hästar mer tycker jag.
Sqr är en firma med mindre reklam och bättre system om du frågar mig och säkert många andra som känner till deras sätt... De är en firma där allt säger sig självt. Jag har själv velat trimma på alla dessa firmor som nämnts ovan, men efter flera samtal och konversationer med personer inom den branchen så blev det dem.
I slutet stog det mellan nordic och SQR. Det blev SQR ör mig.
Skulle rekomendera alltingen Maptun eller Nordic Uhr efter allt jag läst och hört om dem bägge och även andra,.. Kika gärna runt lite i stcs forum, finns flertalet trådar där om just trimmfirmot för saab