Tror inte du kommer få så många svar om du inte sätter ut märke och modell. -Kan ju finnas folk som har lyssnat på den,någonstans och då lyssnade han på den som märke,modell och inte som massa parametrar.
Tror inte du kommer få så många svar om du inte sätter ut märke och modell. -Kan ju finnas folk som har lyssnat på den,någonstans och då lyssnade han på den som märke,modell och inte som massa parametrar.
Okej.
Det är en bas från danmobility! Visst billigt "skit" men mitt slutsteg som jag beställde där innan va helt okej.. pallade me en del iaf!
Sen brukar ju märket på grejjerna visa om hållbarhet o dylikt=) men iallafall tyckte den såg lite trögdriven ut, känslighet på 85db, eller? men med rätt effekt så lär den väl röra på sig..
Det stod även tre olika lådförslag beroende på kupestorlek, det var ju inte illa. Det är någon här på forumet som har en sådan bas har jag för mig, minns inte vem.
85dB känslighet för en 12":are på 2x4ohm. Det är extremt lågt. Den där upphängningen är så bred så den kommer vända ut och in på sig "plopp-plopp" för att inte tala om hur olinjär luftpumpvolymen blir med en sådan, det blir ju bara en massa dist av det. Jag skulle valt en annan bas som inte såg så fläskig ut utan är mer anpassad för att få ut rent och kraftfullt ljud ur utan att kortsluta batteriet.