3237
Sök

Jvc Kd-dv6101

2 Inlägg
28 augusti 2005
Trådstartare
Ígår var jag in och köpte en ny bilstereo en JVC KD-DV6101, och kopplade in den men sen när jag satt och kollade så var det en grön sladd som de stog PARKING BRAKE på vad ska man med denna sladd till? Måste man koppla in den för att kunna kolla på DVD i bilen eller?

Viktor

96 Inlägg
28 augusti 2005
har för mig att dvd spelare brukar vara gjorda så att man inte ska kunna spela film om inte bilen står stilla och handbromsen är åtdragen...jag vet inte men jag antar att den ska kopplas till brytaren som tänder signallampan för handbromsen tongue

719 Inlägg
29 augusti 2005
Precis som cheba säger! Men vill du inte ha denna spärr är det bara att koppla den till en kabel med ström ständigt typ strömkabeln som försörjer stereon! antar att den bara är en spärr som behöver ström för att gå förbi den.

rätt mig om ja har fel

live free, die young.

96 Inlägg
29 augusti 2005
jodå, så kan man ju också göra, lura spelaren att handbromsen är åtdragen big_smile

4 Inlägg
29 augusti 2005
har samma sterieo som dej smile de är bara att jorda parking kabeln så kan du kolla på film när du åker med mera  smile de ska inte kopplas nå ström på den! du ska koppla den på jord kabeln bara! mvh//mackan
Senast redigerat av sjoben86 (29 augusti 2005)

jag gasar tills de rasar ;)

2 Inlägg
29 augusti 2005
Trådstartare
Tackar då vet jag!

Sök