jobbar på däcklager(lastbilshjul) i örebro på heltid ganska roligt jobb faktiskt dock tungt för kroppen, men man får ju iaf träffa åkare och chaufförer och väldigt fina damer om det vill sig väl haha
"tänk på att även världens starkaste man får ta i när han skiter!"
Just nu så springer jag runt på ett tak och skottar snö (skitkul) Men har jobbat som svetsare på Huddig tidigare och kommer göra det en stund efter att snön är borta från taket. Sen får man väll se om det blir förlängt efter det kanske.
Lemmy till upprörd skribent:
"-Utnyttjar vi groupies? Groupies? Hur kan du kalla din dotter för det!"
Skitjobb, meka ska man göra på fritiden, men det är ett jobb iaf...
Värst är dom där förbannade VAG-bilarna!
Men men, är lite blandad kompott iaf, är nog roligare än märkesverkstad
En expert är en person som gjort alla misstag som är möjliga att göra inom ett begränsat område! Du kan ta smålänningen ur Småland, men du kan aldrig ta Småland ur smålänningen!
Just nu arbetslös.. Har jobbat med biluthyrning på en av de större biluthyrarna, Säljare på tele2 och sist nu stog jag på en däckverkstad
jasså? Själv jobbar ja på Hertz
där ser man! en annan jobbade på Europcar ute på arlanda...vi låg i samma byggnad som Hertz och Avis..var jävligt kul att jobba med hyrbilar, jag jobbade som bilvårdare ..skönt att slippa sitta på kontoret
Snart gått ut gymnasiet som elektriker, men ska söka vidare till undervattenssvetsare.
Det där med undervattenssvetsning är jag grymt sugen på att prova. När vi hade lite tråkigt på jobbet en dag så provade vi med en vanlig 48 under vatten men det gick ju sådär kan jag ju säga. Men det var ju inte så oväntat heller.
Lemmy till upprörd skribent:
"-Utnyttjar vi groupies? Groupies? Hur kan du kalla din dotter för det!"
Just nu arbetslös.. Har jobbat med biluthyrning på en av de större biluthyrarna, Säljare på tele2 och sist nu stog jag på en däckverkstad
jasså? Själv jobbar ja på Hertz
där ser man! en annan jobbade på Europcar ute på arlanda...vi låg i samma byggnad som Hertz och Avis..var jävligt kul att jobba med hyrbilar, jag jobbade som bilvårdare ..skönt att slippa sitta på kontoret
Måste vara perfekt de! Vi är en ganska liten station med 120 bil och 5 anställda så vi har bara blandtjänster bilvårdare/biluthyrare.. Dock så står de bilvårdare i avtalen för att vi ska få lägre lön
- Har du champagne?
- Jag har en soda stream och en flaska vitt!