Vatten e riktigt fräckt.. Men vissa av bilderna tycker ja du kunde lekt lite mer me val av skärpepunkt.. känns som skärpan hamnar lite fel.. att det är kort skärpedjup är ju en sak men.. va har du kört me för kamera ?
Ja jag har inte speciell koll på bilder, annat än tjejen håller på med. Måste säga att bilderna var riktigt snygga! Den första tycker jag nog bäst om, samt den sista på Nissan märket.
BTW, biltemas mätare är ju faktiskt riktigt snygga!
"Nä det här suger. Farväl grymma värld! Nu raderar jag kontot." *dramatiskt musklick* - Sandman Min projekt tråd
Tackar alla... riktigt skoj med kommentarer, det är inte jag som tar bilderna, min brorsa gör. Det är inte en systemkamera utan en Canon Powershot Pro1
Miklen, ska säga det till brorsan, det är han som sköter allt det.
En expert är en person som gjort alla misstag som är möjliga att göra inom ett begränsat område! Du kan ta smålänningen ur Småland, men du kan aldrig ta Småland ur smålänningen!
...på vissa bilder är skärpedjupet fruktansvärt kort.. Borde provat å ha högre bländarvärde å isåfall kompenserat me slutartiden å kanske stativ..tror många av bilderna hade gjort sig bättre me lite mer detaljer..