JVC som hackar hela tiden..?

TMW-Performance Avstängd
5 juni 2007 · 914 Inlägg

Jag har en JVC cd-mp3 spelare i min bil. Det räcker med att köra i en LITEN LITEN grop i vägen så hackar skivan. Över varje farthinder och likande så hackar det också, det spelar ingen roll hur sakta och försiktigt man kör. Finns det något man kan göra åt detta, eller måste jag köpa en ny? Mvh

Vissa faller för grupptryck, jag faller för laddtryck!
Kettunen
5 juni 2007 ·

Låter som skakminnet pajjat. Billigare med en ny stereo om inte det är en " Värsting "

TMW-Performance Avstängd
5 juni 2007 · 914 Inlägg

JA, jag misstänker oxå det, kan inte så mkt om det här med billjud men vad jag har fattat så är det en ganska "grym" spelare..

Vissa faller för grupptryck, jag faller för laddtryck!
Kettunen
5 juni 2007 ·

Hm. Beror på. Vet du vad det är för model då? JVC även gjort ganska många låg budget stereo´s med

TMW-Performance Avstängd
6 juni 2007 · 914 Inlägg

Ja den heter KD-SC 900R

Vissa faller för grupptryck, jag faller för laddtryck!
Rille_h Knegare
6 juni 2007 · 62 Inlägg

Har du testat att rengöra linsen?
Kan kanske räcka om det är skit på den.. finns speciella skivor som man kör i nån minut så ska det va rent iaf.

MVH Rille

MVH Rille
Volkswagen Tiguan "R-Line" (2011)
_rydb3rg
10 februari 2008 · 19 Inlägg

Har samma problem med min jvc sterio. vet inte var det är som är fel.

E-30
10 februari 2008 · 1 050 Inlägg

Jag vet precis vad som är fel. Lasern är utsliten, den läser skivan fel, därav hacken. (En klassiker) big_smile

Alla sätt är bra...utom de dåliga.
BMW E90 LCI 330ix. "E90" (2009)
twin_cam Smålänning
10 februari 2008 · 7 877 Inlägg

Jag drog ny ström till min så funkade den som den skulle. Fick för lite.

En expert är en person som gjort alla misstag som är möjliga att göra inom ett begränsat område!
Du kan ta smålänningen ur Småland, men du kan aldrig ta Småland ur smålänningen!
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang