Om du läser lite längre ner på första sidan på den här styling-kategorin så är det en tråd om vad det kostar att lämna in sina fälgar till en lackerare för att få dom i någon annan färg, och dom kommer fram till att det går på typ 2000. Så du kan ju fundera på det eftersom dom flesta fälgarna är silvriga
bäst finnsih är ju att lämmna in på pulver lack, jag lackade mina vinter fälgar hemma i garaget själv, använde vanlig billack, resultatet blev bättre än förväntat!
bäst finnsih är ju att lämmna in på pulver lack, jag lackade mina vinter fälgar hemma i garaget själv, använde vanlig billack, resultatet blev bättre än förväntat!
Det har inte typ blivit mycket stenskott eller slitet då? Eller drog du på med 10 lager lack för att vara på den säkra sidan?
What does a 9 volt battery and a girls asshole have in common?
You know it's wrong, but sooner or later your gonna put your tongue on it
im not drunk that's just torque steer 3 MPS
Det har inte typ blivit mycket stenskott eller slitet då? Eller drog du på med 10 lager lack för att vara på den säkra sidan?
näe inga stenskott, lite missfärgat kanske, men jag använde 4 styck burkar färg iaf