Tjenare! Jag ska till hösten eller våren kila ner till Tyskland och hämta hem en bil... Att det ska vara en Impreza eller en EVO är givet! Har alltid varit mer av en "evo-fantast" i mina dagar tills rätt så nyligen då ja snöade in mig totalt på imprezan (årsmod 03-05). Bor dock i en liten stad och helt plötsligt som över en natt så åker de omkring en massa sti:er i stan... Är ju nästan vanligare än en V70 nu för tiden (hehe, i princip...).
Såå, frågan är... Vilken bil ska man välja? Någon som kört/ägt eller känner ngn som har någon utav dessa bilar? I min mening, så är det nästintill omöjligt att skilja dom åt... Båda är lika brutala vad gäller prestanda, utseende, prisklass och t.o.m, eh, bagageutrymme... Det är sjukt svårt att skilja dom åt... Någon som är bättre än mig på just det??
Mvh Ludde
"And the other thing is, every time they launch a new model, they try and outdo each other with the quantity of letters and numbers after the cars name. So! These are the two new models. This is the Subaru Impreza STi, WRX, WR, 1. And this is the Mitsubishi Lancer Evo. VIII, MR, FQ, 3, 20."
- Richard Hammond, Top Gear