Svenskar är så otroligt dumma när det gäller Rasism och Nazism. Har man en sverige flagga på rummet, ja då är man helt plötsligt Rasist? Nej, fy fan jävla idioter. Om man går efter vad Svenskar anser vara rasistisk t.ex att värna om det svenska kulturen, ha en Sverige flagga på rummet och lyssna på Nationallistisk musik så är väl jag en Rasist då. Jag säger som Odins Änglar gör i en av deras Låtar; Det är nåt konstigt med svenkar och dess tanke sätt när vi vunnit i Hockey är älskar Sverige rätt, då kan du vifta med fanan och hylla ditt land, utan att bli slagen och kallad rasist. Och så är det ju. Ska man inte få älska sitt Fosterland utan att bli utmålad som en rasist eller värre en Nazist. Det finns också många idioter som håller på att kalla alla möjliga personer för Rasse och Nasse osv. Fast dom i självaverket inte vet vad skilnaden mellan dom är. Ta bara en sån sak som att folk säger att Sverige Demokraterna är Rasister. Då skulle jag gärna vilja höra dom förklara det faktum att det är en iran med i SD och är mycket aktiv dessutom? Man får liksom inte ens sjunga den blomster tid nu kommer i kyrkan längre, det anses vara stötande och rasisitiskt emot invandrare? Jag älskar mitt land och gör allt för att bevara den svenska kulturen, kalla mig rasist om du tycker att det är rasistisk!
Vissa faller för grupptryck, jag faller för laddtryck!