2935
Sök

Världens största geting?

Japs :)
775 Inlägg
12 juni 2007
bmx skrev:
Westberg skrev:
ni tuffa bilpojkar det är bara en geting.
bara att slå ihjäl den

skulle du säga så oxå om du mötte aligator oxå eller big_smile

det är liiite skillnad men om ja va tvungen så skulle man väl få ge den en match el bli mat

Svindåre
1 433 Inlägg
12 juni 2007
usch... getingar... nar jag var liten så högg jag trän i skogen, yxan slant å slog i en sten. hörde ett jävla liv, sen kom det en stor svärm jordgetingar och jagade mig sad fick en massa stick över hela kroppen. när moschan klädde av mig var de inanför kläderna ochså, kommer inte ihåg så mycket. men smärtan var olidlig.

Back to topic!

herrejösses vilken geting!! insekter för övrigt är jag inte så rädd för. men dendär skulle jag bli väldigt rädd för!

They called us a Dead Generation, they told us that we wouldn't survive
They left us alone in the maelstrom, as you can see we're all clearly alive!

Feminism; Idelogin bottnar i att alla män är svin, och att kvinnor är lika bra som männen
Stairway to heaven or highway to hell? i´ll think i choose the highway!

teknisk konsult, inriktning konflikthantering.
444 Inlägg
12 juni 2007
galet stor, men inte så stor som Japansk jättegeting;

http://educatedearth.net/video.php?id=2728

Man köper int nå nytt, man köper nå gammart som racklar så man lär sig nå

1 503 Inlägg
12 juni 2007
Sånna där as svärmade på våran altan förra året smile Det lät ruskigt coolt!

RB25DET, probably the best motorsound in the world!

55 Inlägg
12 juni 2007
8cm stora getingar?? Damn! Till Japan åker ja inte då!

Living life sideways!

"Lay It Low"
82 Inlägg
12 juni 2007
Jadu alldrig att jag skulle röra en sån där FY FAN!

http://img227.imageshack.us/img227/4856/mandarinia1ki2.jpg

yikes

LowLife Army

Chaffis Farssa. (Fr.o.m. 060314)
1 660 Inlägg
12 juni 2007
Bålgetingar är stora som fanken, men oftast väldigt sävliga i motsats till de vanliga jävla ättriga asen.
Bålgetingen biter innan den sticker.

375 Inlägg
12 juni 2007
jo vi har bålgetingar hemma också, vaknade med en sån i rummet för ett tag sen, funkade jävligt bra som väckarklocka kan jag säga hehe

Skogs Arbetare
413 Inlägg
12 juni 2007
satan vad skraijsen man skulle bli, men skulle bara fort ta en tidning och banga bang

Go For It!!

55 Inlägg
12 juni 2007
RobbstA skrev:
Jadu alldrig att jag skulle röra en sån där FY FAN!

http://img227.imageshack.us/img227/4856 … ia1ki2.jpg

yikes

sånna där stora getingar sticks nog inte bara, dem äter upp en också!

Living life sideways!

70 Inlägg
12 juni 2007
såg inte så verklig ut den där på handen måste jag säga smile

144 Inlägg
12 juni 2007
SHIT vad stor geting.. hade sprungit å låst in mig på badrummet om jag sett en sån komma in i lägenheten big_smile

1 926 Inlägg
12 juni 2007
ingen dålig geting mad

Själv vaknade man upp av lite surrande förra sommaren, tittar mot fönstret... Och jag trodde inte mina ögon först, men asen hade börjat bygga ett getingbo i Gardinen! cool

68 Inlägg
12 juni 2007
Bålgetingarna är inte så farliga som dom ser ut faktiskt. Hade visserligen inte viljat få ett stick av dom men det har funnits bålgetingar hos mina föräldrar i säkert 10år nu men ingen har blivit stucken. Tycker faktiskt dom små vanliga getingarna är ettrigare och jobbigare

Ecodriving är för kärringar :D

4 554 Inlägg
12 juni 2007
hehe va glada att de bara är 1, farsan är biodlare och på sommarn när dom svärmar är de några fler som flyger runt huvet:P

1 722 Inlägg
12 juni 2007
Spelis skrev:
ingen dålig geting mad

Själv vaknade man upp av lite surrande förra sommaren, tittar mot fönstret... Och jag trodde inte mina ögon först, men asen hade börjat bygga ett getingbo i Gardinen! cool

åfan yikes och vad gjrode du då?

<----- Gå o kolla på en av Sveriges finaste w123 o lägg en röst o några kommentarer

Kommunikatör
8 Inlägg
12 juni 2007
hahah sånna har vi hemma med tongue försökte döda en med en flugsmälla här om nyssens men fick lov att ta till en pinnjävel och banka som fan tills den dog tongue så försök inte enns med flugsmällor gott folk tongue

1 926 Inlägg
12 juni 2007
Kanelbullen skrev:
Spelis skrev:
ingen dålig geting mad

åfan yikes och vad gjrode du då?

Flög upp ur sängen, hämta flugsmällan, knacka lite på boet så getingen kom ut, smällde den och tog bort getingboet o kasta ut det... Måste tilläga att det var sjukt mycket getingar här den sommaren.. smällde 17 stycken under 1 dag.. neutral

Dock mycket bättre iår, nästan inga kvar.

519 Inlägg
12 juni 2007
Hellre bålgetingar än vanliga iaf mad Dom japanska var ju söta annars, kanske vore ett alternativ till billarm big_smile Jag skulle gärna vilja se den som gör inbrott i min bil att bli attackerad av några sånna lol

Snajken: Jag brukar slå ihjäl bålgetingar med flugsmällan...

Säl-Tämjare...
1 024 Inlägg
12 juni 2007
NightCruiser skrev:
Helvete vad jag hade sprungit fort om jag sett den.............

Haha håller med, undrar vad vi skulle få för tid på 402meter då tongue

Vilket jävla drag :)

Sök