2515
Sök

Dumpventil utan TURBO

Proljece?
1 464 Inlägg
18 juni 2007
#41
Alltså skulle vilja se fler saker som "pyser" tycker det är verdelöst att leka bonnadräng och dra på en massa pengar  för en volvo 945 turbo finns ffs bättre saker att lägga pengarna på köpa nått riktigt istället för en skit turbo bil från 90-95. Vill ha bort dom skitbilarna från blocket. smile
Senast redigerat av haxer (18 juni 2007)

Volvo duger till å plocka potatis och skörda med.
Ta bort parabolen på skuffen om du vill slippa alla fåglar!

437 Inlägg
18 juni 2007
Trådstartare
#42
Eliza skrev:
Ibland skull man själv vilja kunna trycka på lås tråd när man inser att ngt spårar ut.. Detta är ett sånt fall..
Håller Fullständigt med dig.

Theres only one way and thats my way,dont like it then take the highway. Just Kidding

blacken
18 juni 2007
#43
Lägg av det måste vara ett sent aprilskämt!. vem fasen skulle vilja ha något sådant på sin bil.  Undrar om det följer med en papperslapp och en klädnypa som man kan sätta mot hålen på fälgen också?.lol

INGET ANNAT!!
1 725 Inlägg
18 juni 2007
#44
herregud.. ska du ha dump så ska du ha ha turbo annars får det va

7 120 Inlägg
18 juni 2007
#45
Speddy_Gonzales skrev:
_fillan_ skrev:
vilken av länkarna ska man trycka på för att höra hur den låter ? big_smile
http://www.saber-edv.com/demo-video.html kopiera den länken
HAHAHAHAHAHAHAHA! lol

7 100 Inlägg
18 juni 2007
#46
hehe,man kan ju göra en egen dumpventil av en pet flaska oxå,en polare till mej hadde gjort så på sin saab 900 i tongue

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!

437 Inlägg
18 juni 2007
Trådstartare
#47
Asså ni verkar inte förstå, jag SKULLE ALDRIG sätta in sånt skit i min bil särskilt för den prisen som dom begär, jag hade inte ens tat emot de om det var gratis.

Theres only one way and thats my way,dont like it then take the highway. Just Kidding

9 Inlägg
23 augusti 2008
#48
haxer skrev:
Alltså skulle vilja se fler saker som "pyser" tycker det är verdelöst att leka bonnadräng och dra på en massa pengar  för en volvo 945 turbo finns ffs bättre saker att lägga pengarna på köpa nått riktigt istället för en skit turbo bil från 90-95. Vill ha bort dom skitbilarna från blocket. smile
"dra på en massa pengar  för en volvo 945 turbo finns ffs bättre saker att lägga pengarna på köpa nått riktigt istället för en skit turbo bil från 90-95. Vill ha bort dom skitbilarna från blocket." , <- vilket skitsnack, Tacka gud för att alla inte är som du, inget illa menat.. lite patetiskt bara

349 Inlägg
23 augusti 2008
#49
Du kan ju alltid ta med en födelsedags pipa och blåsa i den varje gång du släper gasen. smile

http://www.garaget.org/video/8grz5247zodu


OEM <3
6 957 Inlägg
23 augusti 2008
#50
En fråga... Vrf dra upp en tråd som är över 1 år gammal? tongue

OEM <3

Herr
1 722 Inlägg
23 augusti 2008
#51
Speddy_Gonzales skrev:
Det lät bara extremt löjligt, att sätta den på sin bil får man skylla sig själv om man blir utskrattad. Jag har för mig att det fanns en annan företag som lät lite mer Real än de Saber skitet.
Du blir nog utskrattad vilket fall som helst om du köper ett sånt "ljudsystem" smile

There's no need to fear, UNDERDOG is here!

N.O.S Cruisers Stockholm
3 404 Inlägg
23 augusti 2008
#52
Seriöst? Sälj japsen och köp Svensk turbokraft! Mkt snyggare, låter mkt bättre och är överlag mkt bättre wink Att hålla på med "turbovisslor" och allt vad det heter är bara töntigt och totalt meningslöst (tom min farmor hör att det är fejk).

Rock'n Roll

Med lem
624 Inlägg
23 augusti 2008
#53
TenZer skrev:
Seriöst? Sälj japsen och köp Svensk turbokraft! Mkt snyggare, låter mkt bättre och är överlag mkt bättre wink Att hålla på med "turbovisslor" och allt vad det heter är bara töntigt och totalt meningslöst (tom min farmor hör att det är fejk).
hahahahahahaha smile

Somliga kallar det lyx, Lexus kallar det för standard. &#9824;
LexusOwnersClub.se

1 963 Inlägg
23 augusti 2008
#54
TenZer skrev:
Seriöst? Sälj japsen och köp Svensk turbokraft! Mkt snyggare, låter mkt bättre och är överlag mkt bättre wink Att hålla på med "turbovisslor" och allt vad det heter är bara töntigt och totalt meningslöst (tom min farmor hör att det är fejk).
HAHAHAHA ett: jappsen? koreansk bil.
sen VILKEN VILKEN svensk bil är snyggare än någon snygg japanare? Låter GRÄSLIGT jämfört med tex en skyline.. herregud läste innan om att de är skillnad volvo-turbo/ riktig japs-turbo..
koreanska bilar kan man gnälla på dom är ju gjorda av frigolit men japanska bilar är ju bättre än alla bilar runt om i hela världen på nästan allt..

Men are not born - Men are made

Jesus didn´† Tap
1 146 Inlägg
23 augusti 2008
#55
Undra varför folk drar igång tråde igen när dom inte har några svar på hans fråga?

Pain is temporary, glory is forever. I don´t fuckin´ Tap..

1 963 Inlägg
23 augusti 2008
#56
Vet inte men ja måste klaga när tomtar skriver=)

Men are not born - Men are made

437 Inlägg
27 augusti 2008
Trådstartare
#57
Felax skrev:
TenZer skrev:
Seriöst? Sälj japsen och köp Svensk turbokraft! Mkt snyggare, låter mkt bättre och är överlag mkt bättre wink Att hålla på med "turbovisslor" och allt vad det heter är bara töntigt och totalt meningslöst (tom min farmor hör att det är fejk).
HAHAHAHA ett: jappsen? koreansk bil.
sen VILKEN VILKEN svensk bil är snyggare än någon snygg japanare? Låter GRÄSLIGT jämfört med tex en skyline.. herregud läste innan om att de är skillnad volvo-turbo/ riktig japs-turbo..
koreanska bilar kan man gnälla på dom är ju gjorda av frigolit men japanska bilar är ju bättre än alla bilar runt om i hela världen på nästan allt..
Koreanska bilar är gjorda av frigolit, jag är så trött på att höra att folk gnäller om koreanska bilar, jag är jävligt nojd me min Coupe så snälla lägg ner snacket. Jag ska säga att Honda är själv inget vidare bil jag har sett hur mycke problem deras nya bilar har.

Theres only one way and thats my way,dont like it then take the highway. Just Kidding

DFFL
9 020 Inlägg
27 augusti 2008
#58
HAHAHAHAHAHA, ska du ha en bil som pyser och väser så skaffa en riktig bil.
Skiter fullständigt i om det är koreansk, japansk, tysk eller svensk bil, köp en indisk bil om du vill men köp för i helvete inte något sånt tramsigt som får din sugmotor att låta som en manlig motor.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

1 827 Inlägg
27 augusti 2008
#59
Speddy_Gonzales skrev:
Koreanska bilar är gjorda av frigolit, jag är så trött på att höra att folk gnäller om koreanska bilar, jag är jävligt nojd me min Coupe så snälla lägg ner snacket. Jag ska säga att Honda är själv inget vidare bil jag har sett hur mycke problem deras nya bilar har.
Jasså? Upplys mig gärna om de problem Honda har med sina nya bilar.

Mvh/Marcus
Fast, Reliable, Cheap. Choose two

Med.lem
3 759 Inlägg
27 augusti 2008
#60
FireTraXX skrev:
HAHAHAHAHAHA, ska du ha en bil som pyser och väser så skaffa en riktig bil.
Skiter fullständigt i om det är koreansk, japansk, tysk eller svensk bil, köp en indisk bil om du vill men köp för i helvete inte något sånt tramsigt som får din sugmotor att låta som en manlig motor.
Fast turbo är väll egentligen inte specielt mannligt? roll

200 på bakhjulen är mer än 400 på forumet!


Sök