4728
Sök

Eddie Meduza!

Bärs!
3 456 Inlägg
10 april 2008
Eddie var en riktigt speciell musiker iaf... upp till er att bedömma om det är bra lr anus! tongue

Garaget.org peakade 2008.

Hmm.
10 april 2008
Irmscher Vectra skrev:
Hmm. skrev:
äddy suger

genomtänkt svar... neutral

Vad är det som säger att det inte är ett genomtänkt svar?
Det var visst igenomtänkt, hade kunnat skriva massa mer skit om honom, men då blir väl hans "fans" ledsna och tar åt sig eller något. Så det får räcka så.

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
10 april 2008
Senast redigerat av _Glenne_ (10 april 2008)

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

Förjaevle Brao
555 Inlägg
10 april 2008
älskar eddie meduza, alla jävla hip hop musiker å skit kan ta sig i röven , eddie meduza är bäst!!!

derfla_
10 april 2008
om elvis e kung så e eddie meduza GUD!!!!!!

volvoraggare
4 776 Inlägg
10 april 2008
eddie är kung ju  ser att min tråd som jag starta för en gruvars tid sen är uppe igen yheee rock and roll and r.i.p meduza

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer

5 198 Inlägg
10 april 2008
De som säger han är skit å inte kan sjunga har nog inte hört hans seriösa låtar.. utan bara hans *oseriösa* låtar typ ronke ball å allt va de nu heter..

Oekonomisk, ja visst
966 Inlägg
10 april 2008
Gillar hans seriösa låtar, även om dom andra låtarna glider igenom ibland dom med

Lär dig flyga. 1. Hitta en plan mark 2. Kasta dig mot marken 3. Missa marken 4. Flyg
AMC Hornet projekt-tråd: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=47824

Naturally Aspiranted
543 Inlägg
10 april 2008
tkd_rille skrev:
Danne_89 skrev:
bmx skrev:

haha,nu vart de 6 tongue

Och sju med mig! tongue

hänger med, nu 8 smile

9 med mig.

Jävel för en dret. Hellre radiobrus.
Ni som säger han är seriös... "Heil hitler / Negerjävel / fruntimmer di ä madrasser me höl i /  jag har en stor ***, en jättestor ***" .. jajjebrajje.

38 Inlägg
10 april 2008
han har många seriösa låtar som ni kanske inte har hört? dom är grymt bra iaf:)

4 506 Inlägg
10 april 2008
civic skrev:
tkd_rille skrev:
Danne_89 skrev:
Och sju med mig! tongue

hänger med, nu 8 smile

9 med mig.

Jävel för en dret. Hellre radiobrus.
Ni som säger han är seriös... "Heil hitler / Negerjävel / fruntimmer di ä madrasser me höl i /  jag har en stor ***, en jättestor ***" .. jajjebrajje.

Han var seriös innan de låtarna, Enligt mig så var det ingen utav de riktigt seriösa låtarna på sida.

Men lyssna på denna så ska du få höra, Du hade förmodligen inte tyckt den vart dålig om du hade hört den på radion, Såvida du inte gillar rock 'n' roll

Eddie Meduza - SilverWheels
//Wall
Senast redigerat av _Wallis_ (10 april 2008)

Kan du andas kan du dö.

26 Inlägg
10 april 2008
Eddie var bra! Många av hans låtar tål att höras om och om igen. smile men vissa är så usla,.

128 Inlägg
10 april 2008
eddie och rockabilly m.m. äe en självklarehet för oss som är uppväxta men jänkare och liknande. å de är så de är. man hade ju för fan skämts om man hade åkt en gammal jänk å lyssnat på nå jävla smörpop.!

För att spela metal krävs en bra muiker, för hiphop krävs bara en dålig uppväxt!

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
10 april 2008
black_sirpa skrev:
eddie och rockabilly m.m. äe en självklarehet för oss som är uppväxta men jänkare och liknande. å de är så de är. man hade ju för fan skämts om man hade åkt en gammal jänk å lyssnat på nå jävla smörpop.!

håller verkligen med!... men även om jag inte hade varit uppväxt med jänkebilar så hade jag nog varit lika såld på musiken endå smile

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

557 Inlägg
12 april 2008
till alla er som inte säger att Eddie Meduza inte kan sjunga så lyssna på Eddie Meduza - Yea Yea Yea.

3 120 Inlägg
12 april 2008
Eddie är kung så enkelt är det!

Vem fan åker inte runt och dunkar plåt, dricker raggargroggar och lyssnar på könsrock??? big_smile

1 196 Inlägg
12 april 2008
hehe min polares farsa har rökt med honom hehe och inga cigg... :p

392 Inlägg
12 april 2008
Eddie är kung ! Det finns ju fan inge bättre musik att supa till än eddie meduza big_smile o hans seriösa låtar är ju såååå braaaa, bästa låten är ju Like A Cherokee !!!!!!!!!!!!!!!!! RIP !

Hellre död o begraven, än bög o bedragen!

557 Inlägg
12 april 2008
Eddie har gjort många bra låtar.. men visst det finns rent utsagt också nån låt som inte är bra.. men de är 5% av 100% som jag har hört som är dåliga..

Sök