Tycker hela forumet har spårat ur med snack om allt annat än bilar. Detta är väl ett motorforum och ingen umgdomssida?? Kanske är dags att rensa upp lite och sätta hårdare regler mot onödigt snack i forumet??
haha offtopic killen...Om du inte vill läsa om det så klicka inte på offtopic! klart slut och jag börjar bli så trött på alla som gnäller hela tiden om detta!
varför går du änns in på off topic (som för övrigt inte handlar om bilar osv) om du bara ska klaga endå? ett tips till dig, gå inte in på off topic om du ska störa dig så mkt
Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!
JAG håller med dig till fullo!! Visst ska det finnas en off-topic-tråd men den ska banne mig vara separerad från motortrådarna och allt som rör fordon! Det är trots allt det den här sidan symboliserar och verkar för.
Blörke skrev:
Tycker hela forumet har spårat ur med snack om allt annat än bilar. Detta är väl ett motorforum och ingen umgdomssida?? Kanske är dags att rensa upp lite och sätta hårdare regler mot onödigt snack i forumet??
jag måste vara minst lika onödig som alla andra i den här tråden .. i offtoppic diskutaras vad som hellst som inte har med bilar att göra.. som alla vet.. och är man inte intreserad av det,, ja då är man ju dummare än fan om man går in och läser
have a nice..
Problemet är att icke-motortrådarna BLANDAS med motortrådarna, fattar du inte det?