3450
Sök

Endast sportdämpare

39 Inlägg
2 juli 2007
Trådstartare
Hur blir ljudet om man endast sätter en sport/japsdämpare på orginal systemet? blir det någon skillnad på ljudet eller ska man dra 2.5 från katten....?
Senast redigerat av the_spirit (3 juli 2007)

satt på en bensindunk och fick hålla i mig för kung och fosterland när man skulle gasa

39 Inlägg
3 juli 2007
Trådstartare
ingen?

satt på en bensindunk och fick hålla i mig för kung och fosterland när man skulle gasa

Glassbåtsingengör
207 Inlägg
3 juli 2007
Jag har endast sportdämpare, och de blir en hel del mysigare ljud av det smile

Signaturtext kan du vara själv!

39 Inlägg
3 juli 2007
Trådstartare
LordGlassboet skrev:
Jag har endast sportdämpare, och de blir en hel del mysigare ljud av det smile

hur har du fixat anslutningen till orginalröret? köpt eller gjort eget?

Glassbåtsingengör
207 Inlägg
3 juli 2007
De fick ja me bilen smile Men de är ett färdiggjort köpt rör.

Signaturtext kan du vara själv!

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
3 juli 2007
jag hade 3" raka rör utan kattar med enbart 1 jappsdämpare utan insats och det lät lite väääl mkt tongue så nu kör jag med orginal system utan kattar och jappsdämparen på slutet och nu låter den behagligt, tyst men mullrigt typ så det blir nog bra med en jappsdämpare på orginal systemet skulle jag tro smile

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

39 Inlägg
4 juli 2007
Trådstartare
aaa tack för svaren!!

Långsam Perfektionist
4 800 Inlägg
4 juli 2007
Sportljuddämpare och öppet luftfilter på min och den morrar friskt när jag varvar den, och går tyst när jag smyger med den smile

Audiot som råkat ut för Subarusjukan

39 Inlägg
5 juli 2007
Trådstartare
Mäki skrev:
Sportljuddämpare och öppet luftfilter på min och den morrar friskt när jag varvar den, och går tyst när jag smyger med den smile

det är exakt så jag vill ha det ;D

Sök