4163
Sök

Saab Kit

85 Inlägg
3 juli 2007
Trådstartare
Tjena !

Jag är sugen påatt köpa en Saab 9-3 och är ute efter ett fett body kit. Realcar kittet har för många och viggen paketet likaså. Posta gärna länk till kittet om ni har några smile

Subba

820 Inlägg
3 juli 2007
jag förstår inte din mening neutral vad menar du med "realcar kittet har för många och viggen paketet likaså"??

Hur tänkte du nu?!
423 Inlägg
3 juli 2007
wh0re skrev:
jag förstår inte din mening neutral vad menar du med "realcar kittet har för många och viggen paketet likaså"??

Tror han menar att det är många som har realcar och viggen kitten, och att han vill ha något annorlunda som inte är lika vanligt

820 Inlägg
3 juli 2007
aha! big_smile haha vad korkad jag är smile
betonade hela meningen på fel vis bara smile

85 Inlägg
3 juli 2007
Trådstartare
Puff2k skrev:
wh0re skrev:

Tror han menar att det är många som har realcar och viggen kitten, och att han vill ha något annorlunda som inte är lika vanligt

Exakt så jag menade smile

Så hjälp mig hitta andra kit nu smile

Subba

798 Inlägg
3 juli 2007
Realcars nya touring-kit? Jag har totalt sett två som har det kittet! Jag (innaj ga sålde bilen) och Sahlin...

59 Inlägg
3 juli 2007
Jag fick förslaget att göra en egen, "köp glasfiber per löpmeter och gör själv!" Inget jag själv skulle ge mig på än men..
Eller så köper du ett kitt som du tycker är snyggt och bygger ihop det med fästena till en 9-3a..

85 Inlägg
3 juli 2007
Trådstartare
timnordlof skrev:
Realcars nya touring-kit? Jag har totalt sett två som har det kittet! Jag (innaj ga sålde bilen) och Sahlin...

Vilket är deras nya kit då?:S hittar det inte ?

SiKth skrev:
Jag fick förslaget att göra en egen, "köp glasfiber per löpmeter och gör själv!" Inget jag själv skulle ge mig på än men..
Eller så köper du ett kitt som du tycker är snyggt och bygger ihop det med fästena till en 9-3a..

Det skulle jag inte ha tålamod till, men visst, det skulle väl vara en reserv idee kanske!

Subba

Fotograf
1 000 Inlägg
3 juli 2007
jag håller med ( timnordlof ) jag har inte heller sett så många med touring-kit för utom på hans gamla saab!! snygg kit och grymm front på den oxå!!!

mvh///rani

RANI GILIANA
AUTOMOTIVE PHOTOGRAPHER
WWW.RANISFOTO.SE
Flickr

22 Inlägg
3 juli 2007
Kolla på www.dreamcar.nu dom har.

DreamCar.nu-Styling & Multimedia For Your Car

767 Inlägg
4 juli 2007
kolla in min bil så ser du hur mit ser ut inte så många som har de...www.dnstrading.se
lycka till

Saab- se alla avundsjuka blickar
www.Rushracing.se

85 Inlägg
4 juli 2007
Trådstartare
Tackar så mycket smile Lite mera att välja på ialla fall smile

Subba

Sök