Kan man inte bygga egna sådanna och slippa betala 600kr? Typ lite spackel och lack? Hur mycket kan man täcka vill ju inte få körförbud. Är det lagligt i sverige att köra runt med? "antagligen men bra att fråga"
Tack på förhand /// HaXeR
Volvo duger till å plocka potatis och skörda med.
Ta bort parabolen på skuffen om du vill slippa alla fåglar!
ögonlock kan du lätt bygga själv. 1. tvätta lyktorna. 2. sätta på tejp (silvertejp är bra och tjockt) 3. vaxa tejpen 4. blanda polyesterplast och lägg på glasfiberväv och pensla på plasten, gör detta 2-3ggr (eller tills du är nöjd) 5. rita ut på glasfibern var du ska kapa (plasta lite större än vad du tänkt så du kan kapa till rätt storlek/form) 6. kapa till glasfibern. 7. spackla och slipa tills du är nöjd. 8. lacka. 9. montera dem med tex. dubbelhäftande tejp från biltema (grönt skyddspapper, sitter riktigt bra)
ögonlock kan du lätt bygga själv. 1. tvätta lyktorna. 2. sätta på tejp (silvertejp är bra och tjockt) 3. vaxa tejpen 4. blanda polyesterplast och lägg på glasfiberväv och pensla på plasten, gör detta 2-3ggr (eller tills du är nöjd) 5. rita ut på glasfibern var du ska kapa (plasta lite större än vad du tänkt så du kan kapa till rätt storlek/form) 6. kapa till glasfibern. 7. spackla och slipa tills du är nöjd. 8. lacka. 9. montera dem med tex. dubbelhäftande tejp från biltema (grönt skyddspapper, sitter riktigt bra)
lycka till.
Smälter in silvertejpen då man ska plasta ? isf annars ska jag nog göra så och bara lägga på silvertejp och gjuta av pluggarna jag har hemma till breddningen föresten ngt tips också på vax ?
dock inte lika roligt när dom flyger av sen när man bränner på motorvägen i 150 knyck Limma så sitter dom, har besiktigat min bil med ögonlock och inte fått nån anmärkning:)