Tjenare! Tänkte lägga upp min bil... Vet inte riktigt vart jag ska börja, men som ni förstår så är det en Golf
Exteriör; * Omlackerad -01 * Elspeglar * Små regplåtar från VV * Klarglasstrålkastare med lyktsarg * Klarglasblinkers fram * Klarglasbakljus i rött/vitt * 91:ans kofångare fram med gti-läpp och dimmljus (Hellackad) * 91:ans kofångare bak (Hellackad) * 88:ans dörrar * Emblemlös grill med ögonlock (Allt lackat) * Torkararmar fram,handtag och speglar lackade * Alla lister,emblem,torkare bak och sidoblinkers borttagna * Kort antenn på taket
Interör; * Säte och dörrsidor i svart/blå skinn speciall sytt * 91:ans inredning * Svart tygmattor * Växelspak,pedaler och dörrknoppar i aluminium * Servostyrning * Blå instrumentbelysning (LED) * Centrallås med fjärrkontroll * Larm Alpha C4 Larm på dörrar,bagage och huv plus glaskross, blå larmdiod.
Chassi * Monroe gasdämpare * 35mm sänkningsfjädrar
Multimedia * Sony Explode (MP3) * DLS UR 36 Framsystem 3-vägs * 45 liters baslåda med 3st 12" Kicker Impulse * DLS 5 kanals slutsteg
Övrigt * Avgas; Rostfritt ferritas utan kat. * Sportluftfilter från KN * Fälgar; Avanti Racing Cobra 17x7 * Däck; 205/40-17 infällda ventiler
Det var väl lite om bilen både bilder och info, frågor ? vad tycks ?
Hemligheten är en jävla massa tålamod, och klagande o tjatande, så till slut så svarade en tant på typ 59år, så sa hon, ja okejdå, bara du slutar ringa oss 2 ggr om dagen
Hehe de är bara ringa o tjata som fan, säg du har byggt om bilen, säg de är fult, säg den inte passar, säg den är för stor, ja dra allt du kan komma på
Har en svart momo handsydd skinnratt som väntar på statoil, men känns inte som jag har 3k över just nu, så den får vänta där tills ja känner för o hämta den Men tack för tipset