Jag blir rent av förbannad när jag läser detta.
Jag har själv 3, TYVÄRR vill jag tillägga i meningen. Har aldrig i mitt liv ångrat att jag tecknat ett abonnemang ihuvudtaget som jag gör nu. Måste kånka på denna skit i 1 och halvt år till, förjävligt.
3 har noll koll och verkar inte ens vilja hjälpa en när man har problem. Som även du verkar insett nu.
Jag köpte en telefon med ett abonnemang jag får ringa 300minuter för varje månad. Började med att man skulle köpa skiten i Haninge (Stockholm), där stog då 2 invandrare (som visst inte kunde ett jävla skvatt angående abonnemang och telefoner) vid 3 ståndet, farsan köpte och tecknade abonnemanget osv, han frågade ett flertal gånger ifall det var tecknat i 18 eller 24 månader, killen påstog att det var 18 månader. Jag skulle även få tusen sms gratis och lite andra små erbjudanden, så farsan slog till. Där stog jag med en splitterny 3 mobil glad som på julafton. Jag ville kontrollera papprena på abonnemanget så lyckades jag se att det stog 24 månader istället för 18. Självfallet klagade vi på detta, inget hände. Fick jag mina sms och andra erbjudanden dom utlovade? Icke!
Satt i kö i support avdelningen i en timme, kom fram, förbannad som jag var så sa jag lite allt möjligt som stackars tjejen i andra sidan tråden fick ta emot. Hon var dock trevlig och tillslut fixade hon fram 100sms/mms och 100min extra att ringa för. Försökte klaga mer, men inget kunde göras, fick glatt nöja mig med det jag fick.
Visst skulle farsan läst pappret ordentligare om det nu stog 24 månader på det pappret.
Sedan fick jag ett musikpaket med på köpet, självklart pajjar dessa "grymt najsa" hörlurar 3 gånger. Varje gång har jag fått skicka in dessa till 3 lagret eller vad det var och har fått betala kanske 150rudisar för varje gång. Nu har dom pajjat igen, men tänker inte lägga ut mer pengar på skiten.
Säger upp abonnemanget så fort jag bara kan.
= 3 SUX! ![mad](img/smilies/mad.png)