Nej
Bilen var fin på bilden, och nu i efterhand fattade jag varför han bara hade bild på en vinkel.
Killen som sålde bilen var nåt socialfall, helkonstig var han. Sen hade han sagt att allt var jättebra med bilen, att ingenting behövde fixas osv.
Det tog oss totalt 7 minuter från att vi parkerade bilen på hans förfallna gård till det att vi satt i den på väg hem - och då hade jag provkört bilen också.
Bromsarna tog knappt, det var en stor spricka i vindrutan som gick uppifrån och ner hela vägen. fanns ingen växelspaksknopp (han sa att han hade haft det så i 6 år o kört med), det stank efter 500 doftgranars olika dofter som mixats till en huvudvärksgivande stank, det gick inte att vrida om nyckeln pga rattlåset så man fick skaka runt ratten som fan innan det gick att ens starta bilen. På bakrutan satt flertalet dekaler med Jägermeister och så vidare. Hmm... det var nog allt tror jag. Eller just det, backen gick knappt att få i heller, det gick en gång med mycket våld. Nu var det nog allt tror jag.
Och trots detta begärde han 11000 för skiten! Förstår varför annonsen hade funnits på blocket sedan 14 Maj utan att bilen blivit såld... 40 Mils resande helt i onödan, fast fick dock äntligen tid att prata lite med farsan, något som aldrig hinns med annars