2654
Sök

Ice>Link Plus i Mazda 6

6 Inlägg
11 juli 2007
Trådstartare
Hej!
Skulle igår sätta i en Ice>Link Plus i min Mazda 6 -05 och upptäckte då att det inte fungerade. Enligt densions hemsida (dom som gör Ice>Linken) ska denna fungera i alla Mazda 6 modeller från 2005 men detta verkar inte stämma. I Mazda 6 finns det 2 olika stereomodeller, en med cd-växlare och en utan. Jag har då den utan.. Det finns en ingång för Ice>Linken i bak på stereon men jag kommer inte åt det läget. Ice>Linken laddar men jag får inte fram något ljud.

Någon som vet om det finns någon lösning på detta? Har kontaktat Dension men inte fått något svar..

Tacksam för svar !

// Kim

658 Inlägg
11 juli 2007
borde ju kunna ringa och fråga tex brl eller dialect som är återförsäljare åt Dension

Kilowatts is my living, horsepower is my life.

6 Inlägg
11 juli 2007
Trådstartare
JoQe skrev:
borde ju kunna ringa och fråga tex brl eller dialect som är återförsäljare åt Dension

det var brl som installerade den och dom såg ganska frågande ut :] men dom skulle ta kontakt med Dension idag. Tänkte bara kolla om någon här var insatt i frågan.

658 Inlägg
11 juli 2007
Okej, ger inte det något så föreslår jag att du pratar med mazda, de borde ju veta hur man kommer åt "cd-växlar"läget på din bil.

Kilowatts is my living, horsepower is my life.

6 Inlägg
11 juli 2007
Trådstartare
JoQe skrev:
Okej, ger inte det något så föreslår jag att du pratar med mazda, de borde ju veta hur man kommer åt "cd-växlar"läget på din bil.

yes, ska prova det.. har dock en erfarenhet av att bilmärken är rätt knepiga att få tag på..

Sök