Har luskat runt på vv och SFRO men får inte riktigt klarhet vad man kan göra o inte. Jag har en Golf 1 (53KW) Motor: Tänkte stoppa i en Golf2 motor (minst 66KW), det verkar fungera att göra det utan större bekymmer har jag läst. Vill ha en som går på blyfritt o lite bättre pulver har sett 15kw/100kg eller 20% från orginal.. dvs max 63KW i mitt fall
Styrning flytta över en styrservo från Golf2
Vad är det som gäller vid detta byte, måste jag regbesikta bilen ? alt besikta SFRO...dock är jag inte gjord av pengar o vill komma lite billigt undan
Lutar åt en insprutare från 90..får med lite stötfångare o kanske lite inredning som passar (ligger i ett annat forum ang det) Vill inte hålla på o balta med blyersättning (kanske inte behövs??) iofs får jag ett system med katalysator .. men det är väl bara o flytta över oxå hoppas jag
dvs jag har som läget är en helt ren kaross som skall in på lack och skall skaffa resten
Jag skulle försöka få tag på en 1,8l förgasare och stoppa i.. Tror motorkoden är hv på den motorn, den går på blyfritt.. Om det är en insprutare så kan det bli lite strul vid bes.