2950
Sök

Fira halvår med fjällan, behöver hjälp! (Gärna från tjejer)

Högerstolsrallyåkare
114 Inlägg
18 juli 2007
loffe007 skrev:
M155E skrev:
Håller med missjohnsen, presenter är alltid trevliga men jag säger det igen, se upp så att inte allt detta inte blir fööör mkt......du ska ju inte inte fria smile

RichardC verkar ju ha riklig erfarenhet av detta med romantik så fråga honom hmm

hehe, joda RichardC verkar vara mr Don Juan.

men frågan är vad som hände med middagen. big_smile

Kan dock inte annat än hålla med missjohnsen, se upp så det inte blir för mycket är ju bara 6månader. Diamantringen kanske ska vänta några veckor till? du känner din tjej, tja eller du känner hon bättre än vi iaf. Ge hon nått enkelt. ägg
gav min tjej en sådan stekpanna i julklapp.

såg även att dom hade fina sånna där rosenblad smile rosenblad
men vad du än gör, glöm inte bort att spela Thomas Järvheden - glöder.

Hehe söta grejor du hittar Loffe007.....Nå....kan du laga det där eller inte  tongue

Men skippa rosenbladen, ett ex till mig har faktiskt spridit ut rodenblad på sängen en gång när vi va på semester i Thailand, gulligt javisst men det känns lite ja...hmm..som att man försöker för mkt. Enklare varianter uppskattas minst lika mkt och det görs på rätt sätt....roll
Senast redigerat av M155E (18 juli 2007)

*~ Never Drive Faster Then Your Angel Can Fly... But You Can Give Her A Hard Workout ;) ~*

FreddeK
18 juli 2007
mellowd skrev:
jag köpte en stjärna till mitt ex när vi vart tillsammans i ett halvår.

haha jag döööör! köpa en stjärna?? jösses hur fan kan man gå på sånt skit! ursäkta dissen men jag förstår bara inte.hmmrollrollroll

820 Inlägg
18 juli 2007
Åk till ett jäkla hotell bara och ät middag på någon restaurang? big_smile

Högerstolsrallyåkare
114 Inlägg
18 juli 2007
wh0re skrev:
Åk till ett jäkla hotell bara och ät middag på någon restaurang? big_smile

JalleJ skrev:
ska fira ett halvår snart och ist för att gå på restaurang så skall jag bjuda hem henne på middag, som jag tycker är mycket mer personligt...

Annars va det nog en bra idé...

*~ Never Drive Faster Then Your Angel Can Fly... But You Can Give Her A Hard Workout ;) ~*

905 Inlägg
18 juli 2007
M155E skrev:
loffe007 skrev:
M155E skrev:
Håller med missjohnsen, presenter är alltid trevliga men jag säger det igen, se upp så att inte allt detta inte blir fööör mkt......du ska ju inte inte fria smile

RichardC verkar ju ha riklig erfarenhet av detta med romantik så fråga honom hmm

hehe, joda RichardC verkar vara mr Don Juan.

men frågan är vad som hände med middagen. big_smile

Kan dock inte annat än hålla med missjohnsen, se upp så det inte blir för mycket är ju bara 6månader. Diamantringen kanske ska vänta några veckor till? du känner din tjej, tja eller du känner hon bättre än vi iaf. Ge hon nått enkelt. ägg
gav min tjej en sådan stekpanna i julklapp.

såg även att dom hade fina sånna där rosenblad smile rosenblad
men vad du än gör, glöm inte bort att spela Thomas Järvheden - glöder.

Hehe söta grejor du hittar Loffe007.....Nå....kan du laga det där eller inte  tongue

Men skippa rosenbladen, ett ex till mig har faktiskt spridit ut rodenblad på sängen en gång när vi va på semester i Thailand, gulligt javisst men det känns lite ja...hmm..som att man försöker för mkt. Enklare varianter uppskattas minst lika mkt och det görs på rätt sätt....roll

hehe, joda sant. men som sagt känner inte killens tjej, hon kanske är en sån som skulle uppskatta rosenblad. Inget jag skulle göra. En röd ros i en STOR vas på bordet räcker gott och väl. smile

Om jag kan tillaga det? hmm kammusslor och det vet jag inte men skagen toast lax och lita hallon sorbe är nog inga problem. Om det skiter sig så finns det juh bullens pilsnerkorv och pulvermos. Är ju ändå sällskapet som har den största betydelsen under middagen. Råkar detta sällskap ha en grym 240 är det ju inget som kan gå fel? cool

Högerstolsrallyåkare
114 Inlägg
18 juli 2007
loffe007 skrev:
gav min tjej en sådan [url=http://www.melta.se/hjartformad-stekpanna-p-268.html]

??????

Hmm ja musslorna kan jag faktiskt vara utan, men vet inte om din reservplan låter så lockande:P

240´n ja....visst e hon fin smile

905 Inlägg
18 juli 2007
M155E skrev:
loffe007 skrev:
gav min tjej en sådan [url=http://www.melta.se/hjartformad-stekpanna-p-268.html]

??????

Hmm ja musslorna kan jag faktiskt vara utan, men vet inte om din reservplan låter så lockande:P

hmm förstod inte frågeteckena(stavning?).

jaja vi är iaf i off topic forusm delen men tror vi börjar spåra ut.

hoppas iaf det kommer gå bra för trådskapare.

FreddeK
18 juli 2007
loffe007 skrev:
M155E skrev:
loffe007 skrev:

??????

Ni är ju nästan ihop nu...byt nummer nu=) lycka till! mvh fredde

905 Inlägg
18 juli 2007
Freddeponken skrev:
loffe007 skrev:
M155E skrev:

??????

jupp fick det just i pm. smile nja.

Högerstolsrallyåkare
114 Inlägg
18 juli 2007
loffe007 skrev:
Freddeponken skrev:
loffe007 skrev:

jupp fick det just i pm. smile nja.

Jasså det var mer än vad jag visste???

Aja hoppas att det blir en lyckad kväll för honom och hans tjej blir glad över att han ansträngt sig så mkt....

God natt! Zzzzz....

Sleeper
3 084 Inlägg
18 juli 2007
Men bju på Sushi =P

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!

755 Inlägg
18 juli 2007
Ger dig ett STORT LYCKA TILL MED TJEJEN.. mitt ex gick i från mig när vi firade ett halv år till sammans var jätte gullig under tiden vi satt och käkade sedan sa hon att det inte funkade och gick.. Men det var jag det.. LYCKA TILL

420 Inlägg
19 juli 2007
Trådstartare
Ojj, jag säger bara oj till en början, trodde ALDRIG att så många skulle skriva till mig roll

Nu skall jag bara sitta och läsa igenom allt ett par gånger till tongue

Men som vissa har sagt, tror nog jag skiter i roserna i sängen och köper någon fin ros att ha på bordet ist....

Men ni får gärna komma med fler tips så man kan ha något att välja mellan, och även mer musik så man kan få en lagom lång Playlist roll

plattsättare!
804 Inlägg
19 juli 2007
maten vet i fasen det är ja grymt dålig på så det har jag inga tips på =P

det där med film är lite mer jag innsatt i little man var grymt rolig komedi men annars har du ju along came polly, wedding crashes finns hur mycket som helst att välja på ...

och det där med musiken jag tycker starkt att du ska ha kanske lite lugna ballader med metallica, ozzy m.m det är lugn och bra musik men du kanske är ute efter mer lugna ballader som typ white lion m.m =P

det där med rosbladen ja lovar det är grymt överskattat känns ju bara dumt enligt mig!!

Man är inte full förrän man ligger på golvet och måste hålla i sig!!
Medlem
www.pro-racing.se

Klyphuggare
328 Inlägg
19 juli 2007
Stek på lite pytt i panna och spela lite Eddie Meduza sen är det bara att smeka upp na i brygga

Varför ska man åka i lera och sörja när man kan åka på is och ha det glatt

420 Inlägg
31 juli 2007
Trådstartare
Nu har jag nog bestämt allt tror jag:

Mat - Pepparstek med bearnaisesås och klyftpotatis

Efterrätt (är jag inte helt säker på men om jag får tag i jordgubbar) - Chokladdoppade jordgubbar

Film - Blir nog Accepted som "Hmm." nänmde om jag inte hittar någon annan ny rolig komedi...

Musik ska jag fixa ihop en Playlist senare också...

Men om ni har fler bra tips så kom gärna smile

Sök