Håller med missjohnsen, presenter är alltid trevliga men jag säger det igen, se upp så att inte allt detta inte blir fööör mkt......du ska ju inte inte fria
RichardC verkar ju ha riklig erfarenhet av detta med romantik så fråga honom
hehe, joda RichardC verkar vara mr Don Juan.
men frågan är vad som hände med middagen.
Kan dock inte annat än hålla med missjohnsen, se upp så det inte blir för mycket är ju bara 6månader. Diamantringen kanske ska vänta några veckor till? du känner din tjej, tja eller du känner hon bättre än vi iaf. Ge hon nått enkelt. ägg gav min tjej en sådan stekpanna i julklapp.
såg även att dom hade fina sånna där rosenblad rosenblad men vad du än gör, glöm inte bort att spela Thomas Järvheden - glöder.
Hehe söta grejor du hittar Loffe007.....Nå....kan du laga det där eller inte
Men skippa rosenbladen, ett ex till mig har faktiskt spridit ut rodenblad på sängen en gång när vi va på semester i Thailand, gulligt javisst men det känns lite ja...hmm..som att man försöker för mkt. Enklare varianter uppskattas minst lika mkt och det görs på rätt sätt....
Senast redigerat av M155E (18 juli 2007)
*~ Never Drive Faster Then Your Angel Can Fly... But You Can Give Her A Hard Workout ;) ~*
Håller med missjohnsen, presenter är alltid trevliga men jag säger det igen, se upp så att inte allt detta inte blir fööör mkt......du ska ju inte inte fria
RichardC verkar ju ha riklig erfarenhet av detta med romantik så fråga honom
hehe, joda RichardC verkar vara mr Don Juan.
men frågan är vad som hände med middagen.
Kan dock inte annat än hålla med missjohnsen, se upp så det inte blir för mycket är ju bara 6månader. Diamantringen kanske ska vänta några veckor till? du känner din tjej, tja eller du känner hon bättre än vi iaf. Ge hon nått enkelt. ägg gav min tjej en sådan stekpanna i julklapp.
såg även att dom hade fina sånna där rosenblad rosenblad men vad du än gör, glöm inte bort att spela Thomas Järvheden - glöder.
Hehe söta grejor du hittar Loffe007.....Nå....kan du laga det där eller inte
Men skippa rosenbladen, ett ex till mig har faktiskt spridit ut rodenblad på sängen en gång när vi va på semester i Thailand, gulligt javisst men det känns lite ja...hmm..som att man försöker för mkt. Enklare varianter uppskattas minst lika mkt och det görs på rätt sätt....
hehe, joda sant. men som sagt känner inte killens tjej, hon kanske är en sån som skulle uppskatta rosenblad. Inget jag skulle göra. En röd ros i en STOR vas på bordet räcker gott och väl.
Om jag kan tillaga det? hmm kammusslor och det vet jag inte men skagen toast lax och lita hallon sorbe är nog inga problem. Om det skiter sig så finns det juh bullens pilsnerkorv och pulvermos. Är ju ändå sällskapet som har den största betydelsen under middagen. Råkar detta sällskap ha en grym 240 är det ju inget som kan gå fel?
Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!
Ger dig ett STORT LYCKA TILL MED TJEJEN.. mitt ex gick i från mig när vi firade ett halv år till sammans var jätte gullig under tiden vi satt och käkade sedan sa hon att det inte funkade och gick.. Men det var jag det.. LYCKA TILL
maten vet i fasen det är ja grymt dålig på så det har jag inga tips på =P
det där med film är lite mer jag innsatt i little man var grymt rolig komedi men annars har du ju along came polly, wedding crashes finns hur mycket som helst att välja på ...
och det där med musiken jag tycker starkt att du ska ha kanske lite lugna ballader med metallica, ozzy m.m det är lugn och bra musik men du kanske är ute efter mer lugna ballader som typ white lion m.m =P
det där med rosbladen ja lovar det är grymt överskattat känns ju bara dumt enligt mig!!
Man är inte full förrän man ligger på golvet och måste hålla i sig!!
Medlem www.pro-racing.se