Lättaste? rulla ut skärmkanterna skulle jag tro är det lättaste om du bara ska bredda lite.. Sen bästa sättet är ju egentligen att svetsa och ha dig om du ska bredda mycket
Inte fogskum! Använd bonocellplattor! Mycket enklare! Koll skämrkanter mm på min porsche...
Bonocellplattor kostar också flera ggr mera och jag tror inte det är lättare än fog skum... fast fortare lär det väll iaf gå då fogskummet har så lång härdtid
Inte fogskum! Använd bonocellplattor! Mycket enklare! Koll skämrkanter mm på min porsche...
Bonocellplattor kostar också flera ggr mera och jag tror inte det är lättare än fog skum... fast fortare lär det väll iaf gå då fogskummet har så lång härdtid
Mycket lättare...! Det är ju bra mycket hårdare! Sen slipper man alla luftbubblor med....
Mycket lättare...! Det är ju bra mycket hårdare! Sen slipper man alla luftbubblor med....
Jo det är det jobbiga med fogskumm slipa ner och måsta lägga på nytt lager och göra så flertalet ggr innan man blir utan alla luftbubblor får pröva på boncell nästa gång då