Lindgren_ ´s vectra projekt.

Streckkoden
16 augusti 2007 · 2 655 Inlägg

Känns som att det är läge att skriva nån rad nu.. Har följt tråden ett tag och det ser bara bättre och bättre ut efter varje besök..

Är platten färdig gjuten än??

Lindgren_
16 augusti 2007 · 2 644 Inlägg

Streckkoden skrev:
Känns som att det är läge att skriva nån rad nu.. Har följt tråden ett tag och det ser bara bättre och bättre ut efter varje besök..

Är platten färdig gjuten än??

nae tyvärr sad nästa vecka kommer den gjutas.. sen måste det stå en vecka ungefär o stelna till sen ska nya porten monteras sen kommer jag in i garaget igen smile blir fett med nya porten är med dosa till så den öppnas me hjälp av den.. då blire fint o meka opel där inne tongue

Johan Lindgren
Droors
16 augusti 2007 · 811 Inlägg

kan nog bli schysst med nya stereon och skärmen. smile men det känns på nåt sätt som om jag skulle vilja ha stereon där nere och skärmen där uppe. men ibland får man kompromissa. big_smile

Lindgren_
16 augusti 2007 · 2 644 Inlägg

Droors skrev:
kan nog bli schysst med nya stereon och skärmen. smile men det känns på nåt sätt som om jag skulle vilja ha stereon där nere och skärmen där uppe. men ibland får man kompromissa. big_smile

Hmm det skulle bli konstigt med skärmen där uppe tror jag.. det är en liten skärm i stereon också där filmen kommer gå på så det blir nog bra smile

Johan Lindgren
Willy Slide in, Burn out
16 augusti 2007 · 91 Inlägg

Jag vill se mycket grejer som är flockade!

Det är porr!

Vem fan är Lindgren_?
VAVAVAVAVAVAVAVAVAVAVAVAVA?
Streckkoden
16 augusti 2007 · 2 655 Inlägg

Okej.. Men de veckorna kan man nästan stå ut och vänta eller?? smile Alltid kul med ett vettigt garage att hålla på i.. Så då får vi ligga lågt nån vecka till innan nya karossbilder dyker upp då..

Lindgren_
16 augusti 2007 · 2 644 Inlägg

Willy skrev:
Jag vill se mycket grejer som är flockade!

Det är porr!

Får se kanske släpper micke på instrumentpanelen big_smile

Johan Lindgren
Lindgren_
16 augusti 2007 · 2 644 Inlägg

Streckkoden skrev:
Okej.. Men de veckorna kan man nästan stå ut och vänta eller?? smile Alltid kul med ett vettigt garage att hålla på i.. Så då får vi ligga lågt nån vecka till innan nya karossbilder dyker upp då..

hehe japp.. Jo fint med ett golv som inte lutar 8cm på 5meter och är helt sönder.. smile och ny fin garageport smile

Jadå bilder kommer så fort jag är igång igen big_smile

Johan Lindgren
Willy Slide in, Burn out
16 augusti 2007 · 91 Inlägg

Lindgren_ skrev:

Willy skrev:
Jag vill se mycket grejer som är flockade!

Det är porr!

Får se kanske släpper micke på instrumentpanelen big_smile

Om du ändå ska flocka så kan du ju fixa till så att skärmen sitter överst och dvd-spelarn nederst, tror det blir bäst!

Vem fan är Lindgren_?
VAVAVAVAVAVAVAVAVAVAVAVAVA?
Lindgren_
16 augusti 2007 · 2 644 Inlägg

Willy skrev:

Lindgren_ skrev:

Willy skrev:
Jag vill se mycket grejer som är flockade!

Det är porr!

Får se kanske släpper micke på instrumentpanelen big_smile

Om du ändå ska flocka så kan du ju fixa till så att skärmen sitter överst och dvd-spelarn nederst, tror det blir bäst!

Japp smile men då måste jag ju göra om en del och flytta reglagen till värmen och det skiten men det gör jag nog isånna fall smile

Johan Lindgren
Willy Slide in, Burn out
16 augusti 2007 · 91 Inlägg

Bra grappen!

Vem fan är Lindgren_?
VAVAVAVAVAVAVAVAVAVAVAVAVA?
Lindgren_
19 augusti 2007 · 2 644 Inlägg

Äntligen hemma efter en mycket nice helg på vallåkra smile Ojojoj vad insperation jag har fått av vissa byggen smile NU VILLLLLL JAG HA HEM BILEN SÅ JAG KAN FORSÄTTA big_smile

Johan Lindgren
Lindgren_
23 augusti 2007 · 2 644 Inlägg

Början av nästa vecka ska framljus , bakljus , huvförlängare som inte fanns till vectra a så fick ta vectra b så det blir modda för o få dit den sen en bakrutespoiler kommer då !

Johan Lindgren
Masaru hater
23 augusti 2007 · 656 Inlägg

Oj oj oj, bygger du på Vectran? Ta d lugnt med vinkelslipen hörru tongue

when you're into it, you're into it. it consums you. it's all your money, it's all your time, it turns out to be you girlfriend, it turns out to be all your friends you surround yourself with. everybody knows what you are doing and how much you do it.. and it's the greatest thing when you can make it work right!...
tsdi Egenföretagare
23 augusti 2007 · 2 496 Inlägg

Blir ju riktigt bra med skärmen å stereon där du visade på bilden ! Keep up smile (som inte jag lyckas göra )

www.handlarbilar.se Fordonsbranschens nya annonsportal
Lindgren_
24 augusti 2007 · 2 644 Inlägg

Masaru skrev:
Oj oj oj, bygger du på Vectran? Ta d lugnt med vinkelslipen hörru tongue

Jadå här byggs det för fullt wink Lungt är det sista man ska ta det me den ! big_smile

Johan Lindgren
Lindgren_
24 augusti 2007 · 2 644 Inlägg

tsdi skrev:
Blir ju riktigt bra med skärmen å stereon där du visade på bilden ! Keep up smile (som inte jag lyckas göra )

Mjo får se hur jag sätter den smile Vadårå gåre inte bra för dig ? sad

Johan Lindgren
Lindgren_
28 augusti 2007 · 2 644 Inlägg

Nya golvet och det är gjutet så ska inte ta mer än en vecka och få hem bilen igen smile och förhoppnignsvis så kommer det lite grejer nu i veckan smile

Har längtat som fan efter att få komma igång igen smile

Senast redigerat av Lindgren_ (28 augusti 2007)

Johan Lindgren
Droors
28 augusti 2007 · 811 Inlägg

Härligt! ja det har varit tyst ett tag nu smile

Lindgren_
28 augusti 2007 · 2 644 Inlägg

Droors skrev:
Härligt! ja det har varit tyst ett tag nu smile

hehe japp har vart tyst påtok för länge ! Nu har jag en jävla massa och göra så blir uppdatering varje dag ungefär ! så gott jag hinner big_smile

Johan Lindgren
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang