3895
Sök

Tog ett dygn så fick man bilen repad=(

26 juli 2007
#21
Ja man blir så ledsen att avundsjuka människor inte kan respektera andras bilar och bara visar sin avundsjuka med att repa den. Bara för att de själva inte har råd att köpa en fin bil. En dag när jag kom ut från skolan så hade nån eller några spottat på min bil och kastat en massa kvistar och grenar på den. Det blev "bara" lite märken på bagageluckan men man blir ju ledsen.

Det är tyvärr typiskt svenskt att vara avundsjuka på allt och alla. Speciellt på bilar.


75 Inlägg
26 juli 2007
#22
Fan vad tråkigt grabben!! Helt säker var dessa personer avundsjuka...
När mina svärföräldrars hyndai accent från -00 Blev heldragen med nyckel för en vecka sen kan man verkligen fråga sig VARFÖR? I det fallet kan det ju inte handla om avundsjuka (med en sådan bil)

Själv är jag helt tokig på alla idiotjävlar som slår upp dörrarna i min bil!!!
Både jag och tjejen parkerar alltid långt bort för att slippa det där men när man kommer ut står det lika fan ngn skitbil där.
Sen kommer man hem och tvättar och hittar nya fina dörruppslag=(

LicensRörSvetsare
1 290 Inlägg
26 juli 2007
#23
Wetterstrand skrev:
Fan vad tråkigt grabben!! Helt säker var dessa personer avundsjuka...
När mina svärföräldrars hyndai accent från -00 Blev heldragen med nyckel för en vecka sen kan man verkligen fråga sig VARFÖR? I det fallet kan det ju inte handla om avundsjuka (med en sådan bil)

Själv är jag helt tokig på alla idiotjävlar som slår upp dörrarna i min bil!!!
Både jag och tjejen parkerar alltid långt bort för att slippa det där men när man kommer ut står det lika fan ngn skitbil där.
Sen kommer man hem och tvättar och hittar nya fina dörruppslag=(
Samma här men o parkera längst bort.... Gjorde de förrförra veckan.... Allra längst bort... Men visst när man kommer ut står de en idiot och säger att han har backat in i mig.... KUL!! Hela framskärmen måste bytas men fick nyss reda på att hans bolag står för allt..

Tycker du att din chef är dum? De är kanske därför du har ett jobb...

586 Inlägg
26 juli 2007
#24
Tänk bara om man kunde ha en lapp fastklämd mellan vindrutetorkaren å vindrutan där det står "Förlåt för att jag råkade backa in i din bil. Får lösa detta, ring 070-XXXXXXXXX MVH, Mattias"

Då hade det varit en helt annan sak, om peronen erkänner och vill gottgöra sig.
Synd bara att det nästan, aldrig händer.

Däremot att gå med en nyckel och rista den emot bilen gör man inte av misstag. Då är man inte helt 100 i huvet...

1 185 Inlägg
26 juli 2007
#25
Hände mig farsa för ngra veckor sedan, en yngling som käkade glass samtidigt som denna körde moped... Som tur var fick grannen tag på han, visade sig att mopedisten körde utan försäkring... Blev ganska dyrt, då hela ena sidan gick till omlackering...


494 Inlägg
26 juli 2007
#26
störda jävlar som ska hölla på och förståra de handla bara om avundsjuka. de gäller att hålla så låg profil som möjligt om man vill klara sig att dunka stereo lr ha 3" eller större är som att be om att ett stolpskott ska lägga märke till än och vilja förstöra.

Ny bliven Volvo ägare känner mig vilsen:D
Äter kött i ren protest mot vegetarianerna som äter djurens mat!

60 Inlägg
14 augusti 2007
#27
min bil blev repad inatt.. vaför min bil? kunde dom inte tagit dom rostiga polska bilarna lite längre bort?

V40 1.6 -00

198 Inlägg
14 augusti 2007
#28
jävla idioter har varit med om samma sak så jävla tråkigt!


1 878 Inlägg
14 augusti 2007
#29
ställer alltid min bil oxå längst bort av allt. men när man kommer ut så står det alltid nån jävel brevid när det finns åtminståne 30till parkeringar som är lediga. och sendan när jag har köpt bilen så har jag nog på ca 6st nya förruppslag runt om på bilen. jag blir så lack på folk som itne respekterar bilarna! utan måste slå upp dörrarna så det blir märken + i kanten att det kan fastna färg på bilen oxå. så får man dit och pilla i nån timme för att få det någelunda fint igen. men ingen jävel erkänner.

ska ta en annan berättelse.

stog utanför pizzerian för ca 2månader sedan, sen kommer vår lokale präst och parkerar brevid mig och smäller upp dörren. och jag får en ny bula. och ta mig fan den jävel ville ge mig 500:- för skandan. men jag sa direkt att det skulle han ta på försäkringen. stog säkert i 30min och diskuterade med jäveln. var så förbannad uppretad. (han körde en gammal ford fiesta från 84 nåt) slutade med att jag åkte därifrån med skade papper när polis hade kallats till plats. folk MÅSTE fan lära sig respektera andras egendom!

tråkigt med din bil! lycka till med färsäkringen osv!

/Andreas


482 Inlägg
14 augusti 2007
#30
Crazy_Vette skrev:
Finns för många avundsjuka kommunister som hellre sitter och latar sig och väntar på att allt ska komma flygande till dom i det här landet.
Sedan finns det de som inte får någon chans i samhället som många uppblåsta ******* inte ser.

On Topic: Synd om bilen hmm . Kan förstå vissa folks avundsjuka, men varför ta ut det på någon privatperson som mycket sannolikt slitit för att ha råd med bilen.

Det kan inte finnas ett personligt motiv bakom repningen?

- Bromsa är ett tecken på svaghet -

Maskin stundent!
218 Inlägg
15 augusti 2007
#31
Lider med alla er som fått era bilar repade! Hoppas man slipper de när man skaffar egen, ska fan göra min bil strömförande så att man grillar den jävlen som sätter nycklen mot min bil...

"- Vi är inte fulla, vi har pollenallergi!!"

Övningskör
51 Inlägg
15 augusti 2007
#32
Jag har inte körkort än, men jag har en bil och när man läser om sånt här så blir man ju rädd.
Nu bryr jag mig inte jättemycket om bilen då den redan är i dåligt skick, men det är inte det som är grejen - när något sånt här händer så tar man det personligt, spelar ingen roll vad för bil man har.

Vad kan man göra liksom, det är antagligen unga snorungar som inte lärt sig hyffs som gör dessa saker, de som tycker att det är coolt osv. Jag kommer ihåg när jag var liten då man var busig o galen och kunde hitta på vad fan som helst (har dock aldrig repat bilar) men ändå förstår man lite att man själv har varit i det stadiet då bilar (och andra dyra föremål) inte känns värdefulla utan istället behandlar dem som skit. Folk som har egen bil, tror jag faktiskt inte gör dessa saker (så länge de inte har ett starkt jävla hat mot bilmärket man har) utan det är nog föräldrarnas ansvar att lära sina små skitungar att ge fan i bilar osv. För om man nu skulle komma på en liten unge som repar ens bil så kan man fan inte gå berserk på ungen som man önskar, för hur modigt är det - istället ska man vara lugn och harmonisk och ta ett snack med föräldrarna men det hade inte jag klarat av om jag ser någon repar ens bil.

Jag har aldrig upplevt det ni upplevt men jag kan fan tänka mig att det är ett helvete, och det gör en rädd att skaffa en fin ordentlig bil som man kan dö för.


(none)
1 725 Inlägg
15 augusti 2007
#33
Det är tomme fan skottpengar på sånt! Jävla svin..

--Lev i går som det vore i morgon--

150 Inlägg
15 augusti 2007
#34
Fattar fan int hur dom tänker :\

AUTOBAHNRASER
3 804 Inlägg
15 augusti 2007
#35
Fan asså sånt där skit verkar hända hela tiden har själv råkat ut för de nån gång och de är så djävulskt sjukt! skulle ja se nån göra de på valfri bil skulle ja göra nått vi inte ska tala om. skulle göra världen en tjänst då.


Bmw osv..

Avstängd
5 Inlägg
15 augusti 2007
#36
de för fin bil.alla klarar inte av att nån har så fina saker.det handlar om fattigdom och dålig uppväxt

Teddan
2 495 Inlägg
15 augusti 2007
#37
Slovenian skrev:
Crazy_Vette skrev:
Finns för många avundsjuka kommunister som hellre sitter och latar sig och väntar på att allt ska komma flygande till dom i det här landet.
Sedan finns det de som inte får någon chans i samhället som många uppblåsta ******* inte ser.

On Topic: Synd om bilen hmm . Kan förstå vissa folks avundsjuka, men varför ta ut det på någon privatperson som mycket sannolikt slitit för att ha råd med bilen.

Det kan inte finnas ett personligt motiv bakom repningen?
man skapar sin egen framtid...... att man inte får en chans är den vanligaste ursäkten.
finns inga pengar eller bra jobb som hoppar upp i röven på dig ...

vill man ha pengar så får man jobba ihop dom , inte gnälla över att man inte får någon chans.

www.byebyepolizei.se, för dig som gillar snabba bilar

796 Inlägg
15 augusti 2007
#38
varför ska folket vara så avundsjuka. En annan lyser upp som en sol när man får se nåt fint stylat vrålåk o dyl. tur man inte ser personen i fråga för då skulle man nog inte bli så snäll.

Min bil är inte lik din bil för min bil är en likbil.

203 Inlägg
15 augusti 2007
#39
samma med parkeringsskador *grrrrrr*

Dont drive faster then your guardian angels can fly

755 Inlägg
15 augusti 2007
#40
så jävla tråkigt.. vet själv när man råkat repa något ny lackat på jobbet hur jävla jobbigt det är.. inte fått någon bil skadad allafall.. kan gå att polera bort kanske inte beror på hur djupt det är... har dom dragit hårt med nyckeln eller löst??


Sök