Efter en hel del svett så sitter grejerna på plats Stora juster möjligheter nu så kan få rätt extrema vinklar om man nu skulle vilja de hehe. En liten fråga är om dessa skivor sitter på rätt sida, ja tyckre detta ser rätt ut men märkningen var tvärtom..
Sen har de blivit lite mer ihop montering här och där, börjar se lite hungrig ut tycker ja
Njo de kanske hinns med ändå Pallbockar? menar du burkarna under hjulen? hehe bara för att hålla upp hjulen lite för att mäta drivaxlarna lite, annars står den ju på min lilla ram med hjul.. Nu blir de nog åka till jobbet å svarva lite
Njo de kanske hinns med ändå Pallbockar? menar du burkarna under hjulen? hehe bara för att hålla upp hjulen lite för att mäta drivaxlarna lite, annars står den ju på min lilla ram med hjul.. Nu blir de nog åka till jobbet å svarva lite
Jepp målarburk-bockarna :-p ...jo din ram e jäklit najs ...vi höres
Tack du, men en hel del kvar Tyvärr ingen tank än.... Men kommer precis från jobbet nu där ja har svarvat å fräst lite så nu sitter ja me ett par skinande drivaxlar! Häver i mej lite mat å kaffe nu sen bär de av till garaget och testa!
Vill väldigt gärna se lite uppdate i din tråd me el gringo Tick, tack.. tick,tack... heheh
Så jäkla underbart! ett ganska stort steg för mej idag, Grubblat så länge över drivaxlarna men nu är dom stort sett klara, passa perfekt! Tog en hel dag då man e lite ovan vid svarven och fräsen, men det gick.
Satte mej i bilen å drömde lite, endel kvar att göra där, instrumentpanel har ja ju ingen, mätarhuset från swiften ska användas iaf..
Hehe tror den passar dåligt till min när ja ska ha swift mätarhuset... samt att buren tar nog i dina högtalarutbyggnad BLir kanske max 3 högtalare i min sen, får inte väga för mycke vettu
Köpte mej en fuelcell för ett tag sen. Var bara själva plasen så ja fick tillverka ett lock till den, ble helt ok.. Lite större tank än ja hade tänkt (45L) men de va bara och kapa ur lite i bagaget så får den plats. Idag så testa jag lite att veva igång den med tank och pump breve och den starta