Jag har nog ändrat mig. Gör du klart kojan snabbt och smidigt så blir det garagebygge på hemmaplan sedan. Och fortsatt husrenovering. Är bilen klar kan du fokusera bättre.
Jadu, de blir lite mer pill me huset nu för tiden..
Bara gjort lite smått. kapat ur hjulhusen bak för att få lite mer fjädringsväg. Även snyggat till de lite i bagaget. Slipat endel på karossen för att kunna få på lite slipgrund iaf.
Fått till en ball liten koja du hehe.. Hade en på gymnasiet som bilmek hade som projekt. 3st "jättar" fick plats i den, å de va en rolig syn de hehe =P När får man se den live då? Ute på vägarna alltså.
Jadu ja vågar inte säga när de sker riktigt, drömmer ju själv ofta om det helt klart! I "värsta" fall så får ja ta farsans lite ibland, den är nästan klar me swiftmotor med nu
Här har de inte hänt nåt, enda är igentligen att motorn sitter i igen och att ja har flyttat ifrån de fina garaget hem till mitt, inte helt klara ( ingen ide att hyra fint garage när man knappt är där ändå)
Prickade in dagen då snön kom med att köra hem den..
Då kanske det kan bli lite mer uppdates här då bilen ändå är så nära. Har velat haft en koja bra länge så man är lite avis.
Personligt högsta - 142,05db med budgett 3000kr
(hade blivit högre om inte lådan varit för liten & sluten)
Letar med ljus och lykta efter ett Cheva Nova 68-72 objekt att ta sig an.
Har du fixat någon värme där hemma ännu, eller är det bara förberedelser gjorda?
Skönt ändå på sätt och vis att samla ihop sakerna på hemmaplan, och få bort en extra kostnad och den stress det ändå blir när man känner att man "borde" vara hemma och greja samtidigt som man "borde" vara i garaget och få lite gjort... Och på det ha en hyreskostnad som tickar på.
Lycka till! Och du, jag har ett varmt garage här, det vet du va?! *retas?! vem?! jag?!*
Tack det värmer Kan ju inte säga att det är ett ruskigt tempo men pillar lite smått då och då iaf. Fått hem nya bromsok nu så ja äntligen kan få ordning på mina bromsar till slut. Samt börjat pilla lite mer med det eletriska.. Tyvärr inga kort då kameran är trasig..
Tänkte förresten våldgästa dig vid tillfälle framöver, jag är nyfiken på golvet, blev VÄLDIGT sugen på att lägga om här och kom på att jag har en reparationsfond som borde räcka en bit...
Och att det tar tid: Även små steg leder framåt vet du.