3470
Sök

Vad gör ni på er fritid mer än att fixa på era bilar?

70 Inlägg
3 oktober 2005
Trådstartare
Rubriken säger väll det mesta.
vad gör ni mer än att fixa på er bil på fritiden? om det nu finns nån sån:P

Jag tränar kickboxning och går på gymmet 8 ggr i veckan i alla fall:D efter skolan drar man in till träningen, sen när man kommer hem, mixar man 2 råa ägg med en banan och lite mjölk. Sen loggarman in sig på garaget, eller lägger sig på soffan och läser ex en bilsport medan man smuttar på smoothien:P. Det är det bästa som finns! När det blir ytterligare tid över, så övningskör jag i jettan:P haha;)

Det är vad jag håller mig sysselsatt med medan jag väntar på att bli 18 så jag kan ta körkortet:D Men nu är det bara 5 månader och 3 veckor kvar:D

ber i förväg om ursäkt för ett så trist inlägg:P men jag var tvungen att skriva av mig lite:)
Senast redigerat av Tompeii (3 oktober 2005)

Satsa på dig själv, gå och runka i motvind:D

AUTOBAHNRASER
3 804 Inlägg
3 oktober 2005
gör typ samma sak ajg tränar boxing och gymmar 5dagar veckan men jag klunkar i meig en liter gainer i ställe för att ligga smutta på en smootie wink hihi så övningskör jag varjekväll och buskör varjekväll jag är själv smile

Bmw osv..

231 Inlägg
3 oktober 2005
Eftersom jag inte har någon egenbil så har jag knappt meckat tongue Har stått och tittat på när killen meckat för att lära mig samt hållit i lite verktyg och muttrar och annat. Ska hjälpa till mer sen när vi har alla delar då hela fronten ska bygga om.

Annars så går jag i skolan tre dagar i veckan och ska sitta hemma och plugga resterande dagar (måndgara och fredagar) Jag pluggar lite dom dagarna men har inte fått så mycket uppgifter hitills tongue Jag och en kompis planerar även lite saker inför studenten (är med i studentgruppen)

Sen sitter jag en hel del framfördatorn där jag håller på och rollspelar på en sida (textbaserat) eller sitter på olika communitys och så håller jag på med photoshop. Jag gör om bilder (en hel del bilar) eller gör fina vykort och annat eller blendar m.m.

Jag tycker även om att fota. Blir mest fina bilder på naturen och så tycker jag om att ställa upp olika föremål och fota.

Ja jag gör lite mer. Har inte så mycket planerade aktiviteter mer än valpkursen som är varje torsdag. Ska även börja gå ut och gå på promenader med en kompis för att vi har förslöat oss tongue

Ja jag kan inte rabbla upp allt tongue Men det är väll lite så det ser ut för min del wink Kan tillägga att jag letar jobb så jag får pengar till att hitta en egen bostad.

Uppvuxen med Volvo, så Volvo är och kommer alltid vara en del av mitt hjärta!
3/4 vitblå 1/4 blågul

Driver
2 111 Inlägg
3 oktober 2005
Jobbar,repar med bandet ( http://www.DraindofEmpathy.tk ) samt pular med olika detaljer till bilen o sitter på garaget tongue i veckorna. På helgerna så händer det att man är med polare o gör nått,festar eller softar hehe. Ska dock ta upp gymmet igen efter för lång tid i särbo haha...

- Om du inte förstår vitsen med ABS och airbag så lär nog ingen här kunna förklara det för dig heller.
Rätt impad av att du lyckats logga in på ett forum och komponera flera sammanhängande meningar faktiskt. /rcy
"Opinions are like assholes. Everybody's got one and everyone thinks everyone else's stinks"

AUTOBAHNRASER
3 804 Inlägg
3 oktober 2005
linn skrev:
gymmet verkar vara poppis

gymmet är såå skönt för kroppen  o man mår så bra nog därför smile

Bmw osv..

231 Inlägg
3 oktober 2005
UseDubbelTurbo skrev:
linn skrev:

Tyvärr finns det dom som inte klarar av att vistas på såna platser hmm

3/4 vitblå 1/4 blågul

AUTOBAHNRASER
3 804 Inlägg
3 oktober 2005
Feffy skrev:
UseDubbelTurbo skrev:
linn skrev:

Vrf gör du icke det då?

Bmw osv..

231 Inlägg
3 oktober 2005
UseDubbelTurbo skrev:
Feffy skrev:
UseDubbelTurbo skrev:

Vrf gör du icke det då?

Har mina anledningar. inget jag vill dra upp här. Hör inte hit. Kan bara säga att olika erfarenheter har gjort att jag har svårt att vistas på platser med nya människor.

3/4 vitblå 1/4 blågul

AUTOBAHNRASER
3 804 Inlägg
3 oktober 2005
hum förstod inte riktigt men om du inte vill prata om den saken ska jag inte fråga mer om det mvh..

Bmw osv..

70 Inlägg
3 oktober 2005
Trådstartare
Shiit.. många som tränar jue:) Keep up the good work allihopa.

Håller med dig UseDubbel... så skönt när man e klar med ett tufft pass på gymmet eller kickboxningen:D

711 Inlägg
3 oktober 2005
Umgås med familj o vänner, spelar fotboll samt styrketränar!
Oj det där lät som en kontakt annons! big_smile
Senast redigerat av Black Knight (4 oktober 2005)

Oo=00=oO
http://www.garaget.org/?car=1182
Blow My Whistle

70 Inlägg
3 oktober 2005
Trådstartare
Haha, aa.tongue Man, 185 cm lång...big_smile

245 Inlägg
3 oktober 2005
Jobbar ganska mkt, även helgen!
Fixar/meckar en del med bilen/bilarna. Sen blir det mycket tid på raggarklubben, är insatt i styrelsen.
Festar mkt på olika bil & mc-klubbar wink
Försöker komma iväg och Flugfiska så ofta jag kan och inte har nå annat inbokat.. hur kul som helst smile
Sen har jag en flickvän som jag inte hinner umgås med så mkt jag hade velat, men snart e det vinter igen då kan man va inomhus lite mer!

Pontiac Firebird Formula 400 -72
Volvo 940 SE 2,3 Ltt -97
Styrelsemedlem i Teddy Boys Car Club, Västerås

671 Inlägg
4 oktober 2005
Jobba-meka-sova, just nu finns inget annat om bilen ska bli klar till våren.

70 Inlägg
4 oktober 2005
Har varit sjukskriven länge men just nu arbetstränar jag 50% på en inredningsbutik i "stan" smile Försöker fixa med nyköpta huset och trädgården men annars blir det fika/umgås med vännerna, styrketräna ( periodare *ler*) Jaaa sen sitter man väl en del framför skärmen oxå wink

liten men tuff ;)

161 Inlägg
4 oktober 2005
Jobbar, festar,umgås med vännen gör man,,snart ska pärlan in för vintern så det blir lite pyssel med det, och sen blir det ett grabba tag med vinterbilen..så fritids sysselsättning har man! smile

Ska aldrig ha sämre bil än turbo!

Bilnörd...
310 Inlägg
4 oktober 2005
Hmm... Det mesta krestar ju kring bilen ju! Fast jobbar gör man ju en hel del. Försöker uppfostra vår nykomling, Nova. En bångstyrig liten valp på 2 månader.

~Sandra~
*Kör inte fortare än din skyddsängel flyger*
Projekttråd

VO i Team Carkings Garage
146 Inlägg
4 oktober 2005
umgås med flickan o letar jobb. annars är det väl bilen som gäller. finns mycket tid till det när man inte har något arbete. har hela dagar på mig när tjejen jobbar o ändå tid för henne om kvällarna. händer väl att det blir en kaffe eller två med vännerna med.

www.Risetrade.se www.Carkings.se www.clausautoparts.se www.xyz-racing.com
Racing! Because football, baseball, bowling, and golf only require ONE BALL

711 Inlägg
4 oktober 2005
Tompeii skrev:
Haha, aa.tongue Man, 185 cm lång...big_smile

....Barnkär, mysiga hemma-kvällar, och ingen morgon-stånd, LOVAR!

Du ska vara en glad tjej mellan 19 och 30, big bOObs, ehm kommer inte på mer just nu,  ja det blir bra så! big_smile

Oo=00=oO
http://www.garaget.org/?car=1182
Blow My Whistle

Sagge_AM
4 oktober 2005
Haha, ingen morgon stånd tongue
Senast redigerat av Sagge_AM (4 oktober 2005)

Sök