Jaa-a, ska jag skriva en kontakt-annons eller vad förväntar ni er? Nämen, på min fritid så sitter jag en del på garaget.org, tränar nåt smått, men jag är också hårt aktiv inom scoutingen är patrulledare för en patrull i kåren här i stan
Sen är ju nog bilen ganska viktig att pyssla om också Man vill ju inte såra hennes känslor
Jobbar, festar,umgås med vännen gör man,,snart ska pärlan in för vintern så det blir lite pyssel med det, och sen blir det ett grabba tag med vinterbilen..så fritids sysselsättning har man!
Varför träna på gym när man kan ligga o "gymnatisera" under bilen! En annan fick ju 8 kondision på mönstringen samt 52 i puls (duktigt lågt) och jag som knappt går på gympalektionerna i skolan!
Varför träna på gym när man kan ligga o "gymnatisera" under bilen! En annan fick ju 8 kondision på mönstringen samt 52 i puls (duktigt lågt) och jag som knappt går på gympalektionerna i skolan!
Är med killen då han är hemma, annars går la tiden mest åt studierna, sen tränar jag, kickboxning,vanligt gym m.m, åker hem umgås me datorn ir umgås me vännerna. De är vad jag gör när jag inte håller på med bilen
Själv så har man ingen fritid!, Jobbar typ hela tiden, och när man inte jobbar så sover man bort hela dagen. Men när man nu är ledig så träffar man polare och super. haha
Är med killen då han är hemma, annars går la tiden mest åt studierna, sen tränar jag, kickboxning,vanligt gym m.m, åker hem umgås me datorn ir umgås me vännerna. De är vad jag gör när jag inte håller på med bilen
Du glömde ta med "Dra liv i sedan 2 år tillbaka döda trådar" som fritidssysselsättning
Ja på fritiden tränar jag boxning, styrketränar 4ggr i veckan, umgås med min sambo och är även väldigt filmintresserad så det blir en hel del film tittande.