beror väl på om man kör den eller inte och hur mycket jag kör den. då den står i garaget hela vintern tvättar jag den inte och när jag kör den på sommaren tvättar jag den då det behövs (väldigt ofta) men ibland kan den ju stå nån vecka så då blir den inte tvättad igen
Jag tvättar min 1gång/månad då jag inte har körkort är den inte så skitig dock kör polarna den ibland dvs. Min fostersyrras kille han e 27 och vet hur man kör bil. Dock har han inte tvättat sin saab 9000 sen han köpte den 2år sen. Han säger bara "orka lägga ner tid och schampoo på en skit bil" håller faktiskt med han. Köpte den för 5000kr och har rullat på sen dess
Volvo duger till å plocka potatis och skörda med.
Ta bort parabolen på skuffen om du vill slippa alla fåglar!
Oj, känner mig träffad där... Jag tillhör dom där lata som kör den i automattvätt kanske en gång i kvartalet eller så... Gammal rostig bil, då gör det ingen skillnad om den är tvättad eller ej!
många tycker säkert att jag tvättar min bil för sällan.. tvättar den när jag har lust och tid.. dvs ungefär två gånger i halvåret eller något.. tvättade den igår för första gången på säkert 2-3 månader