3542
Sök

Sparco tröja

41 Inlägg
5 augusti 2007
Trådstartare
Tjena!!

Lite onödigt o lägga upp en hel tråd kanske men jag undrar om nån vet var man kan få tag på sparco tröjor? Helst en hood.Tacksam för svar.

Mvh Jonas

Stolt Halmstad bo :)

28 Inlägg
5 augusti 2007
kolla med realcar dom borde ha såna tröjor smile

2lateuloose
543 Inlägg
5 augusti 2007
Göra en själv??

Jag har Sparco logga i vecktor grafik.. & så tar du den till en lokal reklamfirma &
knåpar ihop en helt egen tröja ..

tar du screentryck blir det bättre & dyrare tar du folie blir det billigare & mindre hållbart

tonguecoolcool

- dB Team: Naughty Bassheads, SM, EM Champion m.m
- Member of: Skitskraj MC - Motto: Live Fast ~ Die Young

2 644 Inlägg
5 augusti 2007
Jag är också ute efter en sparco tröjja (hood) finns ingen på realcar tyvärr men dom har massa andra sparco kläder där..

Johan Lindgren

41 Inlägg
6 augusti 2007
Trådstartare
Naj realcar har massa sparco grejer men ingen sådan tröja.

Stolt Halmstad bo :)

32 Inlägg
13 januari 2008
http://www.scstyling.com/

Finns i:
RÖD
SVART
BLÅ
VIT
GRÅ

159 Inlägg
13 januari 2008
Realcar har visst sparco hoodtröjor !! wink

Hk is how hard you hit the wall, Nm is how far you take the wall whit you :)

50 Inlägg
14 januari 2008
finns även på street preformance i göteborg. någon som vill ha en och inte bor i göteborg så skicka ett pm så kan vi snacka om saken med $ och adress cool
Senast redigerat av putte_19 (19 januari 2008)

Hej FRA!
Det finns ingen anledning att läsa mitt mail. Jag har ingenting att göra med FARC, al-Jihad eller PKK. Jag har aldrig gjort Sawm eller tillverkat biologiska vapen, jag vet knappt ens vad Al Manar betyder. Men tack för visat intresse!

PS. Terroristattacker kommer knappast att planeras över okrypterade mail. Sabba FRA-lagen

50 Inlägg
14 januari 2008
bmw32 skrev:
Realcar har visst sparco hoodtröjor !! wink

dom är typ slut i alla storlekar kollade idag och har även pratat med dom i telefon

Hej FRA!
Det finns ingen anledning att läsa mitt mail. Jag har ingenting att göra med FARC, al-Jihad eller PKK. Jag har aldrig gjort Sawm eller tillverkat biologiska vapen, jag vet knappt ens vad Al Manar betyder. Men tack för visat intresse!

PS. Terroristattacker kommer knappast att planeras över okrypterade mail. Sabba FRA-lagen

OEM <3
6 957 Inlägg
14 januari 2008
Lätt att ja ska beställa Sparcoskor, fettsnygga!!!

OEM <3

16 Inlägg
8 september 2008
stämmer att realcar har sparco tröjor men inte i lager. så www.scstyling.com värkar bättre big_smile

Kokar ris
923 Inlägg
8 september 2008
jag har en marinblå hood storlek medium provad en gång, och konstaterade att det var fel storlek. ifall någon är intresserad..

"står inte v tec för turbo motor?? satans jävla skit snackare överallt!"

Noiseprojekt
8 september 2008
CoSmoZ skrev:
Göra en själv??

Jag har Sparco logga i vecktor grafik.. & så tar du den till en lokal reklamfirma &
knåpar ihop en helt egen tröja ..

tar du screentryck blir det bättre & dyrare tar du folie blir det billigare & mindre hållbart

tonguecoolcool

Annars gör man dom i transfer, men är inte lätt med 2-färgad
Skulle också rekommendera screentryck.

Man kanske skulle göra sig en sån på jobbet nån dag..

558 Inlägg
3 april 2009
Nån som vet hur storleken är. Om jag normalt har Large ska jag ta en xlarge då eller?. Läste nånstans att dom är små i storlekarna.

40 Inlägg
8 april 2009
ja kan tänka mej att dom är dyra!

Dansa är kul men jag föredrar att sänka
346 Inlägg
27 februari 2011
Realcar.se har sparco tröjor  , skriv tröja i sök rutan så kommer det upp smile , hova.com har också samt scstyling.se smile

Sök