GARAGETS LFS tråd.

Hamberg R-Berg
22 augusti 2007 · 392 Inlägg

cebT skrev:

cebT skrev:
vad är det för fel när man inte kan starta LFS.. dt blir bara svart och när man klickar på Alt så kommer det upp en ruta där det står ... "Could not initialise graphics". ??

skulle spela och var påväg ut ur depån (piten) och helt plötsligt frös allting.. så klickade jag mig fram till skrivbordet och nu är vi här.. kommer inte in sad

någon mer som har samma problem kanske?

Provat installera om det?

Volkswagen Caddy "Airlift Performance" (2006)
TFkarlsson Varningar. 36
23 augusti 2007 · 1 200 Inlägg

Hur fan får man killen att lära sig svänga som en MAN? Han tar ju 55.57 minuter på sig att ratta från höger till vänster fan min mormor skulle nog sladda om honom utan tvekan.

Fjädrar är för fåglar och Roger Pontare.
Tyrbofreak
23 augusti 2007 · 165 Inlägg

vilken server är du inne på? big_smile

[SRM]Turbofreak
TFkarlsson Varningar. 36
23 augusti 2007 · 1 200 Inlägg

Jag VAR inne på garaget 2 ett tag bara för att se om det funkade men min gubbe svänger som en 251 årig gammal bonde så jag snurrar om och om igen. Funkar det bättre om man kör med ratt för isf åker jag och köper en sån direkt.

Fjädrar är för fåglar och Roger Pontare.
Tyrbofreak
23 augusti 2007 · 165 Inlägg

kör du med tangenter nu?jag installerade lfs och körde med det 30 min sen gav jag upp och åkte och köpte en ratt big_smile är omöjligt att köra med tangenter för han svänger som sagt jävligt segt..men de kanske går att ändra..har inte provat nå mer sen dess

[SRM]Turbofreak
TFkarlsson Varningar. 36
23 augusti 2007 · 1 200 Inlägg

Jag fixade en rätt lite lätt skrek upp till grannen som låg och sov (lät som han nuppade där inne) men det störde inte mig så jag sprang upp och tog hans ratt dock är bromsen cp. sad

Fjädrar är för fåglar och Roger Pontare.
Tyrbofreak
23 augusti 2007 · 165 Inlägg

Okej big_smile är du inne på nån server nu och kör eller?

[SRM]Turbofreak
TFkarlsson Varningar. 36
23 augusti 2007 · 1 200 Inlägg

Nää nu vart jag less tongue varje gång jag släpper gasen blir det tvärbroms skitsvår att hantera haha ^^ bilen glider som en tvål när jag släpper gasen tongue

EDIT: Jag är kass ändå så det vore nog inte så kul för dig att spela med mig hehe första gången nu som jag spelar detta.

Senast redigerat av TFkarlsson (23 augusti 2007)

Fjädrar är för fåglar och Roger Pontare.
Tyrbofreak
23 augusti 2007 · 165 Inlägg

har du drivrutiner till ratten då?så där är min gas innan jag drar in drivrutinerna till den big_smile då är de inge roligt att köra smile

[SRM]Turbofreak
TFkarlsson Varningar. 36
23 augusti 2007 · 1 200 Inlägg

Jodå det har jag fixat men tror han han behandlat pedalerna lite som han vill om man säger så ^^

Fjädrar är för fåglar och Roger Pontare.
Tyrbofreak
23 augusti 2007 · 165 Inlägg

jaha big_smile du får köpa en riktig ratt då big_smile

[SRM]Turbofreak
TFkarlsson Varningar. 36
23 augusti 2007 · 1 200 Inlägg

Ska göra det tongue Jag börjar fan få snitts på detta asså.

Dags att sova. Små skitar som mig får ej vara uppe såhär sent för då blir man så trött när man ska till skolan (om 2 veckor) haha smile Kanske kan spela imorgon nångång hehe kan skriva ^^

Senast redigerat av TFkarlsson (23 augusti 2007)

Fjädrar är för fåglar och Roger Pontare.
bollen1986
23 augusti 2007 · 3 714 Inlägg

kommer inte in på nån av servrarna ju??

lr är det bara tillfälligt fel??

"Jag är inte dum jag har bara otur när jag tänker"
Mitt galleri: http://www.garaget.org/bollen1986/gallery
Vill du ha din bil fotad i skövde? skicka ett PM
Tyrbofreak
23 augusti 2007 · 165 Inlägg

Jag lägger upp garaget3 serern..lösen är bil. såg nu att ingen av garaget/garaget2 funkar..kommer ha den här servern uppe varje dag nu ifall nån av dom andra inte funkar big_smile

[SRM]Turbofreak
nitro87
23 augusti 2007 · 48 Inlägg

Tyrbofreak skrev:
Jag lägger upp garaget3 serern..lösen är bil. såg nu att ingen av garaget/garaget2 funkar..kommer ha den här servern uppe varje dag nu ifall nån av dom andra inte funkar big_smile

Går inte att gå in, säger att host is S2 0,5x nånting blabla... hmm

Live Free, Die Hard.
marcusjj
23 augusti 2007 · 173 Inlägg

Ni som spelar, Spelar ni med ratt? tänkte köpa mig en ratt men vet inte vilken som är bra. Tycker g25 är lite ävl dyr.

Några tips? big_smile

_stuntman_
23 augusti 2007 · 205 Inlägg

marcusjj skrev:
Ni som spelar, Spelar ni med ratt? tänkte köpa mig en ratt men vet inte vilken som är bra. Tycker g25 är lite ävl dyr.

Några tips? big_smile

Jag kör med en Playstation kontroll big_smile

bollen1986
23 augusti 2007 · 3 714 Inlägg

Tyrbofreak skrev:
Jag lägger upp garaget3 serern..lösen är bil. såg nu att ingen av garaget/garaget2 funkar..kommer ha den här servern uppe varje dag nu ifall nån av dom andra inte funkar big_smile

den funkar inte heller
???

ingen server funkar just nu verkar det som

"Jag är inte dum jag har bara otur när jag tänker"
Mitt galleri: http://www.garaget.org/bollen1986/gallery
Vill du ha din bil fotad i skövde? skicka ett PM
Hee-Maan
23 augusti 2007 · 3 113 Inlägg

tror att FluGan har stängt av datan eller något.. det är ju han som har hand om Garaget 1 och 2.. sen.. vettafan vad som har hänt med Garaget3...  S2 0,5x bla bla bla skiten är aktuell för mig också på Garaget 3 servern

Semper Fi
Thaien
23 augusti 2007 · 933 Inlägg

_stuntman_ skrev:

marcusjj skrev:
Ni som spelar, Spelar ni med ratt? tänkte köpa mig en ratt men vet inte vilken som är bra. Tycker g25 är lite ävl dyr.

Några tips? big_smile

Jag kör med en Playstation kontroll big_smile

hur?tongue

BMW M5 (1999)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang