Drog en sväng in te borås å spana ställen som man kan fota på men hittar dock inte ett smack:O Så som rubriken heter vart skulle man kunna fota i boråstrakten, det e ju ändå en gammal industrisatd eller har jag fel??
Vill ni har er bil fotad så skicka ett PM. Fotar i Borås/GBG/Varberg trakten. Kolla gärna in min hemsida NicklasFoto.se !!
Drog en sväng in te borås å spana ställen som man kan fota på men hittar dock inte ett smack:O Så som rubriken heter vart skulle man kunna fota i boråstrakten, det e ju ändå en gammal industrisatd eller har jag fel??
Under bron bakom högskolan samt framsidan fungerar fint!
Borås.. Ja du, kolla uppe på Ryssbyklint. Där får man en fin Vy över staden.
Beror på Vilken sorts miljö du vill ha?
Så rullar du i kinna en del? Har du sett något nice ställe där som du kan visa mig=)?
//Jonas
Bor i skene rättaresagt:) Skulle vilja haft nått me tegel bakgrund eller industriaktigt, har ju bara ute på vägar bilder på min. Tyvärr så tycker jag det e rätt dött på ställen här ute i skogen:P Har inte hittat nått som jag gillar ännu...
Vill ni har er bil fotad så skicka ett PM. Fotar i Borås/GBG/Varberg trakten. Kolla gärna in min hemsida NicklasFoto.se !!
Får dra dit nån kväll framöver då å kolla läget!!
Säger detsamma! Det blåa ljuset gör sig riktigt fint när det reflekteras!
Ännu vet ingen hur gammal en Volkswagen kan bli! :)