2771
Sök

4mm på huvet

Living in the fastlane
2 616 Inlägg
11 augusti 2007
Trådstartare
hm igår så kanske inte allt gick som det skulle och slutade med att jag kom hem med 4mm hår på huvudet. fint också att man ska börja nytt jobb på måndag.
nu är frågan hur snabbt växer hår? smile

Gorgilus addictus
4 757 Inlägg
11 augusti 2007
De beror ju på person till person, te x mitt hår växer GRYMT snabbt XD. Får typ klippa mig varannan månad typ tongue

Allt för den där jävla hatten!

30 Inlägg
11 augusti 2007
1cm / månad ungefär men är väldigt varierande från person till person.

1 161 Inlägg
11 augusti 2007
THEBADGUY skrev:
De beror ju på person till person, te x mitt hår växer GRYMT snabbt XD. Får typ klippa mig varannan månad typ tongue

varannan månad? o du tycker de ä snabbt? skulle behöva klippa mej var tredje vecka igentligen men de brukar ju bli mer i mellan iaf då:P

543 Inlägg
11 augusti 2007
Ja du hinner ju inte få hästsvans till på måndag iaf smile

Btw, vad spelar det för roll om du är rakad på skallen?

Jag har haft fel en gång, det var den gången jag trodde att jag hade fel men det visade sig att jag hade rätt.

-utan 940
1 728 Inlägg
11 augusti 2007
Detta påminner om när jag skulle klippa mig själv med en hårtrimmer och tog fel distans så det blev en remsa med 3-4mm kort hår från luggen och bakåt istället för 3cm. Det var bara att fortsätta med resten av skallen...
Vad är det för jobb eftersom hårstilen har betydelse? Skippa bombarjackan, militärbyxorna och Dr. Martens-kängorna så ska det nog inte vara några problem. smile
Senast redigerat av Andreas 940 (11 augusti 2007)

609 Inlägg
11 augusti 2007
började med 4mm, nu är jag nere på 2mm. Tar typ två veckor mer tid innan man behöver klippa igen.. skönt på sommarn.

Living in the fastlane
2 616 Inlägg
12 augusti 2007
Trådstartare
Andreas 940 skrev:
Detta påminner om när jag skulle klippa mig själv med en hårtrimmer och tog fel distans så det blev en remsa med 3-4mm kort hår från luggen och bakåt istället för 3cm. Det var bara att fortsätta med resten av skallen...
Vad är det för jobb eftersom hårstilen har betydelse? Skippa bombarjackan, militärbyxorna och Dr. Martens-kängorna så ska det nog inte vara några problem. smile

det är ett säljjobb så när man träffar kunder så får man inte se ut riktigt hur som helst fast jag ska på planeringsmöte i 3-5veckor i sthlm nu först så de hinner nog växa ut lite innan jag börjar på riktigt smile

Gödseldräng
4 529 Inlägg
12 augusti 2007
keps its the shit wink
mitt hår växer kanske 3cm på 4-5 månader tongue orsaken kepsen tongue går med keps dygnet runt måste ju vara min fina bmw keps trogen tongue

26 Inlägg
12 augusti 2007
dina 4 mm går ju lätt att åtgärda med en rakhyvel så du får en riktig frisyr wink

2 271 Inlägg
12 augusti 2007
kör kortaste på maskinen ( typ 1 mm ) varje söndagkväll. Då ser man alltid clean ut.

-utan 940
1 728 Inlägg
12 augusti 2007
dusty skrev:
det är ett säljjobb så när man träffar kunder så får man inte se ut riktigt hur som helst fast jag ska på planeringsmöte i 3-5veckor i sthlm nu först så de hinner nog växa ut lite innan jag börjar på riktigt smile

Ok, men jättekort hår kan man ju ha utan att se ut som en värsting (men det kanske du gör?smile), då är tatueringar betydligt mer olämpliga eftersom många äldre fortfarande lever i tron att det bara är kriminella som tatuerar sig.

Sök