kollade på mds.se nyss och såg en billig bas som bara kostade typ 299kr, är det nåt som är nåt att ha? lr är det bara skit? Mds-hatare kan snacka nån annanstans ist för med mig..
Vet vilka du menar, hade sådana í mitt rum för ett par år sen, dom spelar ju men inte högt och inte välljud, hade både 10" och 12", en polare har 8" arna också, (har hört dom alla). Köp en FD 12 så spelar den som 4 db-r 12" enligt mig, Tycker också mds är bra annars.
Det handlar inte om att hata MDS! Bara realism, produkterna är för dyra mot sin prestanda.. En gång på 90-talet när MDS började så fanns det inte så många andra vettiga billiga märken! så då dög MDS, men nu har det blivit lika dyrt som kända märken och det finns nya andra märken som presterar bättre för billigare pengar.. Min erfarenhet kommer från föredetta MDS kunder som fått testat nått nytt billigare som spelar bättre... så är det bara.. Jag har över 20års erfarenhet av bilstereo så jag har testat ett och annat märke under åren..
Men troligtvis är den där basen värd 299kr för det är billigt för en bas oavsett hur den spelar... // Tommy
Bertilsson Auto Electronics (SM-Guld Street Stock-10)
(Fysisk butik i Lidköping) Bilstereo, Multimedia, Xenonkonvertering m.m.
BAE SPLpro (dB-mätare) Pioneer, Mohawk, Carpower, B2 Audio, Dragster, Impact, Hertz m.fl