3477
Sök

Lådritningsprogram?

35 Inlägg
9 oktober 2005
Trådstartare
Var hittar jag sånna? Har hört att ProBox 2000 ska vara bra?

Hewi
571 Inlägg
9 oktober 2005
Finns diverse program att köpa men ett program gör bara det du informerar det om så har du inte mkt praktisk erfarenhet kan det bli pankaka även med det bästa programmet.

"Sound by Hewi"
Mitt projekt

35 Inlägg
9 oktober 2005
Trådstartare
pwilhelm skrev:
Finns diverse program att köpa men ett program gör bara det du informerar det om så har du inte mkt praktisk erfarenhet kan det bli pankaka även med det bästa programmet.

Okej. Vet ingen återförsäljare på sony grejer? jag har hittar inga iaf :S

404 Inlägg
9 oktober 2005
Jag har probox2000 om du vill ha, kan skicka det om du vill. det tar bara 4mb så mail borde inte vara något problem.

Har även Bassbox 5.1, lite mer avancerat program, det är dock lite svårare att använda och ger inte lika tydliga besked som probox.

Pm:a om du vill ha något av dom.
Senast redigerat av Attenator (9 oktober 2005)

35 Inlägg
9 oktober 2005
Trådstartare
Attenator skrev:
Jag har probox2000 om du vill ha, kan skicka det om du vill. det tar bara 4mb så mail borde inte vara något problem.

Har även Bassbox 5.1, lite mer avancerat program, det är dock lite svårare att använda och ger inte lika tydliga besked som probox.

Har skickat pm nu. smile

859 Inlägg
9 oktober 2005
Probox ger kanske klara besked, men jag skulle inte använda det till annat än kapritningsprogram.

Finns det försäljare som inte vet vilken lådvolym basen vill ha? Annars finns det i princip alltid lådförslag på tillverkarens hemsida.

MVH Theo

35 Inlägg
9 oktober 2005
Trådstartare
Theo skrev:
Probox ger kanske klara besked, men jag skulle inte använda det till annat än kapritningsprogram.

Finns det försäljare som inte vet vilken lådvolym basen vill ha? Annars finns det i princip alltid lådförslag på tillverkarens hemsida.

MVH Theo

Har inte hittat några lådförslag, lustigt nog :S Inte på deras hemsida iaf.

1 129 Inlägg
7 september 2006
Jag är oxå ute efter lådritinings program. Men har inte lust att ge skjortan för ett så man börjar frysa iställe big_smile.

Har hört att dls hade ett nerladdningsbart program men de har dom tydligen slutat ge ut.

1 129 Inlägg
8 september 2006
Attenator skrev:

Vore schysst om ja oxå kunde få det!.

514 Inlägg
8 september 2006
http://hem.passagen.se/mipe528 under download där vet jag att det ska finnas lådräkningsprogram från jbl annars oxå..

old volkswagens never die they just get lower

1 129 Inlägg
8 september 2006
Ormfn skrev:
http://hem.passagen.se/mipe528 under download där vet jag att det ska finnas lådräkningsprogram från jbl annars oxå..

Hur gör man lådritningar med de programet.

1 129 Inlägg
10 september 2006
Det är visst svårt att få tag i lådritnigsprogram big_smile. Själv har ja bara fått tag i program som är kodade o dyra,  o annars enbart är för beräkning vad ja her sett.

31 Inlägg
2 maj 2009
någon som har probox2000 som ligger och skräpar som vill fixa de åt mig big_smile måste ha det har storbygge på g

85 Inlägg
2 maj 2009
Jag ladda ner ett program från mds hemsida. de funkade bra

" De viktigaste är inte att vara bra, De viktigaste är att man ser bra ut"

Sök