Det hela började med att jag satt på nätet och drog hem några serier som jag missat på TV pga jobb.
Reklamen för en nätdatingsida visade en kort beskrivning av en tjej som bodde i närheten och av en slump kollade jag hennes "sida".
Hon hade skrivit ut sin msn-adress i beskrivningen som man inte får göra.
Jag skickade en kort beskrivning av mig och vi började snacka lite, jag bjöd ut henne 3ggr vilket hon nobbade.
Sen tyckte hon att vi skulle träffas på ett cafe. Så blev det.
Helgen efter bjöd jag hem henne på middag och hon blev kvar till dagen efter.
Nu har vi vart tillsammans i 2 år, förlovade i 1,5 år och sambos i drygt ett år.
Lägger man in slumpen att jag surfade på sidan samtidigt som hennes annons dyker upp precis när jag är där, lägger till att hennes msn är utskriven vilket aldrig borde godkänts av sidan (togs bort av dem strax efteråt) Tillägg att jag aldrig hade en tanke på att träffa någon via nätet. Det är ett under att vi träffades.
Rolig notis:
Samma dag som vi träffades på Cafe så var jag bland de första bilarna på plats efter att en annan "svart Saab 9-3 med annorlunda fälgar" krockat på riksvägen.
Grannen min hade också sett bilen som krockat och var säker att det var min bil (+ att min bil inte var hemma) vilket han berättade för morsan som i sin tur skulle ringa mig på mobilen. Mobilen som jag glömt i passagerarsätet så ingen svarar. Att jag inte är anträffbar på mobilen sker lika ofta som solförmörkelse eller dyl så alla tog för givet att jag var skadad eller död vilket tog mig hela kvällen att berätta att jag inte var