2534
Sök

Neon/fälgar!!!!!!! 740

3 Inlägg
26 augusti 2007
Trådstartare
Tja, jag har en 740 som jag ska montera neon på smile men jag är lite osäker på vart jag ska fästa dom, så om det är nån här som vet vart jag ska fästa dom så vore det väldigt sjyst om ni kunde skriva till mig med tips! ;D OBS! kan man köra med led-kit på vintern?!

Sen har jag funderat om jag ska köpa nya fälgar till sommaren-08 (17") Är det nån som kan rekomendera några fina fälgar så skriv gärna till mig. big_smile

Mvh/alex

1 417 Inlägg
Bilvårdstekniker
766 Inlägg
26 augusti 2007
Eiker/polaris fälgar smile kolla mina gamla bilar , där har jag såna fälgar på min gamla 740 tongue

Life is too short to drive ugly cars!
NBT - Norrlands Bilvårdsteknik , www.Norrlandsbilvard.se - Bilvård och bilvårdsprodukter i Umeå
Bilvård Webshop : http://norrlandsbilvard.storedo.com/
www.Vtech.se

Fritids-designer
293 Inlägg
26 augusti 2007
Hähä, om det finns trådlösa (batteri i röret) neon-kit så skulle du ju kunna fästa små neonrör på ekrarna på fälgarna big_smile tongue

Nä, men tycker PERSONLIGEN du ska skippa neonet, men det är vad jag tycker

"We can't sit on our arses and say the world owes us a living because we've paid our dues. Me; I think if I fluff a note I'm robbing the kids. You're gonna pour it all on until you drop, so even if they hate you they can still say 'At least they tried'."

30 Inlägg
26 augusti 2007
neon på 740? snälla men jag skulle inte våga visa mig på gatorna med de tongue men alla har ju sin smak och sånt!! haha

8 156 Inlägg
26 augusti 2007
Jag skulle rekommendera BBS Challenge. Riktigt fina fälgar enligt mig.

Ett led-kit skulle nog rent teoretiskt sett klara av vintern, men det lär inte se lika bra ut efter en vinter med en massa snömodd, om nu led-kitet sitter kvar.

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)

Queen Of Hearts
1 300 Inlägg
27 augusti 2007
Phaetoon skrev:
Jag skulle rekommendera BBS Challenge. Riktigt fina fälgar enligt mig.

Ett led-kit skulle nog rent teoretiskt sett klara av vintern, men det lär inte se lika bra ut efter en vinter med en massa snömodd, om nu led-kitet sitter kvar.

Snödriva och swosh så var det neonljuset borta. =P

I do it my way

Sök