Hej. Vet inte riktigt hur jag ska börja här.
Jag haft en hund i 4,5 år nu som hette Nico.
Jag haft funderingar på att avlida honom vilket jag gjort idag. ( Pga att jag har Reomatism ) Stavning?
Min armar & ådrar börjat fasta lite o är mycket dåligt skick just nu.
När jag var hos vetrinären så började jag tvär gråta inför alla o kunde inte hålla mig mer.
Då doktorn kommer fram till mig iskallt och säger att sprutan kostar 1600kr , Då säger jag att ni sa ju att den skulle kosta mig 1300kr när jag bokade tid. Och så mummlade han om allt möjligt men till slut fick jag det priset som vi pratat om i telefon.
När jag väl var inne i ( Avlidningsrummet ) så började jag gråta så jävla mycket så jag inte ens visste vad jag gjorde. Jag stog o kramade om Nico under tiden när Doktorn bad Nico & sitta ner o fram med tassen ( Vilken Nico gjorde då han var tränad för det mesta )
O stoppade in sprutan i Nico och inte ens 3 sekunder tog det o Nico bara fall rätt på mig. ( Tänk själv Nico väger 80 Kg med )
Och sen efter jag lyckades få Nico på sin fina Filt med blommer o allt så säger doktorn nu får du vänta här i 10 minuter eftersom jag har andra jobb att göra. Jag sa men va fan. Jag klarar inte av att sitta här o titta på Nico så länge. Men det Sket han fullständigt i och hyffsade mot mig o gick & låste dörren.
När jag väl var i rummet så började jag spy så inni helvete pga av att jag kände ju en äklig doft efter 5 min. ( Död doft med varmt blod typ ) Går ej att förlklara.
Sedan kommer han o säger varsegod att gå nu O jag reste mig o gick mot honom och innan jag gick förbi honom klappa jag till han lite lätt på huvudet o sa, Hoppas detta händer dig snart så kanske du lär att vara trevligare mot andra folk som har det svårt o gick.
Sen i bilen satt jag i säkert ca 20 min för kunde inte köra eftersom jag saknade min sambo.
Sen när jag kom hem o tjejen fråga vad det var så berättade jag allt. VET NI VA FAN HON SÄGER DÅ?
Aha var det bara det!! Hade sånn jävla lust att klappa till henne då. MEn gick istället ut o tog en promenad.
Puuh- Det är inte så lätt som folk säger att avlida ett djur om man älskar den.
Saknar honom så fruktansvärt mycket. Men vet att han har det bättre nu.
Det var allt jag hade att säga. Ville skriva av mig lite.
Här kommer en Bild på Nico
Älskar dig!