Då är motorn troligast ur läge. Du får trycka den i rätt läge, öppnas luckan? Hade motorn varit på plats hade man inte kunnat röra sufeltten. Har du tillgång till att kolla i bagaget?
Då är motorn troligast ur läge. Du får trycka den i rätt läge, öppnas luckan? Hade motorn varit på plats hade man inte kunnat röra sufeltten. Har du tillgång till att kolla i bagaget?
ja asså de surrar om motorn men caben kommer inte upp, man får ta det för hand hela vägen, grejjen är ja e så dålig på detta att ja inte ens vet hur mkt detta kan kosta mig o fixa hos bmw. har du nån aning om de?
Snuten kan inte böta dig om han inte kan stoppa dig!!!
Hej, det finns ett handtag under baksätet med ett rött handtag? Har du dragit i det?
Det gjorde jag på min e36 cab för många år sen. (Borde stå "achtung" dra ej!) Om det är så att motorerna hoppat ur så finns det två stycken som du ska trycka i. Det är bara att leta upp dem, de är placerade i bagaget(minns ej var de satt exakt, följ ljudet?) och trycka dem på plats. Om det är det som är problemet. Lycka till! Mvh Björn
motorn till sufletten sitter uppe i taket i bagaget på vänster sida. motorn till luckan sitter bakom en plåt som sitter vid vänster bakljus.
Du ser den motorn du ska åt klart och tydligt den kommer säkert att sitta lite snett, ibland kan man behöva trycka ner låsningen lite för att komma förbi den.
som dom andra säger.. motorerna sitter där bak och dom har hoppat ur.. gjorde så för mig senast i går vart lite knepigt att få till rätta med allt men lyckades efter ett tag.. svårt att skriv upp allt som gjordes men man måste tänka på så att hamnar i rätt läge med givare och hur motorerna går.