Går de o ha playstation kopplat direkt i en skärm o sen skärmen in i en bilstereo? Tänkte att ett playstation klarar ju av o läsa dvd o då tycker ja de e onödigt o ha en lös dvd spelare. Finns de någon som har de så här o va har ni för grejor? Tacksam för svar.
Event/shopansvarig på VWPC.SE Volkswagen Passat Club - Das Club VW GTI Klubben - för dig med vattenkyld VW
ha tänkt på de men vet inte om de blir någon film under körning direkt. Finns det någon som vet Vad de måste finnas för anslutningar o sånt på grejorna?
Event/shopansvarig på VWPC.SE Volkswagen Passat Club - Das Club VW GTI Klubben - för dig med vattenkyld VW
Jag har mitt PS2 kopplat till min skärm i bilen, fast det är en DVD spelare inbyggt i skärmen. Fungerar perfekt att titta på film eller spela spel. Det skakar så pass lite att det inte har någon betydelse. Vet dock inte hur man ska koppla ett PS2 till en CD spelare
Viss du vill ha ljudet gennom stereon, så er det nog best att ha en AUX -ingång på cd-spelaren och driva ljudet ifrån den. Har du inte det, så kan man splitta lågnivå kabelen till ditt slutsteg, blir lite jobbit med ljudet, vet inte jag om man han höjna eller sänka ljudet från PS2, men....
Du kör helt enkelt den röda och vita lågnivå kabelen in på ditt steg, och så den gula till skärmen !