Trevlans kärra du Riktigt roliga att köra måste jag säga Brukar själv dra iväg med morsans 206a ibland, och den ligger ju riktigt bra mot marken
Måste förövrigt säga att jag gillar stuket på din bil, inte för överdrivet i mitt tycke Hoppas verkligen du tänker ha svart nät och inte silver eller något sådant för de ser förjävligt ut
Mkt trevligt projekt att titta på, och som Hellen sa precis innan, kul att någon lägger ner tid och pengar ifrån sig själv på sånt här. Det gillar jag. Kmr med intresset på hög nivå att fortsätta följa denna tråd! Lycka till!
Fick samtal idag. Kjolpaketet är klart. Efter många om och men. Har hänt lite med det under tiden som det har varit på lackeringen. Mkt arbete. Kittet är inte 100% men ska se över det i helgen, har då 3 alternativ
1. Tar det som det är å behåller det. 2 Tar det som det är och säljer det. 3. Ber dom greja med det änu mer och se mina pengar försvinna.
Det som är felet är att färgen spricker. blir nog alternativ 2 då ja är rätt så kräsen. Har ja nu lagt så mkt pengar som ja har gjort så ska det vara 100% på allt. Men återkmr med bilder och resultat av mitt beslut.
Nuu ni. Nu har ja hämtat mitt kjolpaket. Är riktigt nöjd med resultatet efter omständigheterna.
Ligger i kombin. NU ska det lastas ur
Framspoilern
Bakspoilern
Vad är detta ?
Vingen
Kan du gissa ? du får ett tjuvkik
Svar: Kjolarna
Så, om ja hinner imorgon så kmr det monteras. Kjolar och framspoiler ska inte på iår. Däremot ska bakspoilern och vingen på iår. Ska lacka gallren och men har inte bestämt om gallret ska vara vit lr svart :S
Har du tänkt köra i vinter tycker jag du ska vänta med att montera kittet till våren istället. Och då menar jag bakjolen också.
För det första kommer det inte se klokt ut att bara köra med den bakkjolen och resten original och för det andra är det ju onödigt att riskera att köra sönder den helt i onödan.
Har du tänkt köra i vinter tycker jag du ska vänta med att montera kittet till våren istället. Och då menar jag bakjolen också.
För det första kommer det inte se klokt ut att bara köra med den bakkjolen och resten original och för det andra är det ju onödigt att riskera att köra sönder den helt i onödan.
Men det är bara ett tips.
Mvh. David.
håller med. Men måste montera bakkjolen tillfälligt. För just nu sitter stänkskärmarna löst och ända sättet att få fast dom är genom bakspoilern. På fredag kmr bilen vara fulllastat och då skrapar skärmarna i. därför måste bakkjolen sitta på under helgen för att inte skärmarna ska ta stryk.
Men det är bara ett tips.
Mvh. David.
håller med. Men måste montera bakkjolen tillfälligt. För just nu sitter stänkskärmarna löst och ända sättet att få fast dom är genom bakspoilern. På fredag kmr bilen vara fulllastat och då skrapar skärmarna i. därför måste bakkjolen sitta på under helgen för att inte skärmarna ska ta stryk.
Har du inte originalstötfångaren kvar?
Annars har jag två, så då kan du få en av dom om du vill. hehe. Du behöver bara komma till GBG o hämta den.