v kam borde de sitta i orginal så de gör nog ingen nytta.. e äl k eller h kam som vore värre isf om de ska va volvos egna ananrs finns de väl kammar på kg timo o liknande
det är ju v kam i orginal..den kammen me annat trim m,m ger jämnaste draget.. vill du får rappare på låga/högre varv finns de ju a kam k kam ja fan hur många som helst..kolla även på kg s sida...
Kolla www.kgtrimning.com där finns det mycket godis! Men annars är det väl som tidigare nämnt plana topp, värre kam, extraktorgrenrör, 2-2.5" avgassystem*, byte av luftmassemätare**. Tror inte direkt att öppet sportfilter ger så mycket, då dom först börjar ge något över 200hk, vad jag fått höra...
* INTE 3" eller så, det låter bara illa och kan i viss mån försämra effekten, för att du får för lite motstånd. ** Antar att du har GLE motor rakt igenom, men har hört något om att GLT´ns luftmassemätare ska ge lite piggare.
ok den som lyckas chippa en b230e ska jag fan ge 1500 spänn det är ju mekansikt allt men häng i en h-cam eller liknande typ gt6 på kg, extraktor rör å 2,5tums med en dämpare i slutet så blire jävligt fint för att inte va turbo
Kolla www.kgtrimning.com där finns det mycket godis! Men annars är det väl som tidigare nämnt plana topp, värre kam, extraktorgrenrör, 2-2.5" avgassystem*, byte av luftmassemätare**. Tror inte direkt att öppet sportfilter ger så mycket, då dom först börjar ge något över 200hk, vad jag fått höra...
* INTE 3" eller så, det låter bara illa och kan i viss mån försämra effekten, för att du får för lite motstånd. ** Antar att du har GLE motor rakt igenom, men har hört något om att GLT´ns luftmassemätare ska ge lite piggare.
på b230e sitter det väl en luftmägndmätare är juh kjet och massa bajs.
ja har 2.5 tum me två simons dämpare för besiktningen klaga på högt ljud:) och öppet filter har ja men de e ba för de ska bli ett skönare ljud å de satt ingen luftmassa mätare på min