3711
Sök

Firefox är segt för mig

165 Inlägg
12 september 2007
Trådstartare
Tja.
Jag har firefox på datorn men de har börjat blivit segt på sistonde tex då man har 3 flikar öppe och ska shifta så kan de ta nå sek innan den byter och samma då man ska stänga nån flik..de tar 600mb i minnes användning...ska de ta så himmla mycket? roll

[SRM]Turbofreak

Administratör
11 955 Inlägg
12 september 2007
Nej. Firefox har (har haft åtminstone) en tendens att äta minne. Enda botet är att stänga ned det och starta programmet på nytt. Ta hem senaste versionen också från www.firefox.com.

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."

Stolt Volvoägare
4 913 Inlägg
12 september 2007
Tyrbofreak skrev:
Tja.
Jag har firefox på datorn men de har börjat blivit segt på sistonde tex då man har 3 flikar öppe och ska shifta så kan de ta nå sek innan den byter och samma då man ska stänga nån flik..de tar 600mb i minnes användning...ska de ta så himmla mycket? roll

Eldräven drar minne som få andra program (bara MSN-Messenger i min dator som äter mer), men så mycket ska den inte ta.

Du har inte några plug-in's du kan avinstallera eller onödigt många/avancerade teman?

Pojkar kör turbo. Män kör V8.

165 Inlägg
12 september 2007
Trådstartare
John87 skrev:
Tyrbofreak skrev:
Tja.

Eldräven drar minne som få andra program (bara MSN-Messenger i min dator som äter mer), men så mycket ska den inte ta.

Du har inte några plug-in's du kan avinstallera eller onödigt många/avancerade teman?

Nä de har jag inte..datorn är nyligen formaterad så de är inte mycket saker på den smile jag provar installerar den nya versionen och kolla om de blir bättre

[SRM]Turbofreak

596 Inlägg
12 september 2007
en liten fråga..
om man ska ha den nyare firefox ska man avinstallera den firefox man har nu eller går det att insaller den nya ändå?

ursäkta att ja lånar din tråd!!

Stolt Volvoägare
4 913 Inlägg
12 september 2007
lollo skrev:
en liten fråga..
om man ska ha den nyare firefox ska man avinstallera den firefox man har nu eller går det att insaller den nya ändå?

Det går att installera den nya utan att avinstallera den gamla.

Pojkar kör turbo. Män kör V8.

165 Inlägg
12 september 2007
Trådstartare
lollo skrev:
en liten fråga..

ingen fara big_smile

[SRM]Turbofreak

Living in the fastlane
2 616 Inlägg
Sleeper
3 084 Inlägg
14 september 2007
såg behind the scenes på gatumagiker och typ det mesta redigera dem på tven tror till och med att det var chriss angel

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!

Sök